FIAT RITMO
Futott kilométer: 245 000 km
Vegyes fogyasztás: 5.8 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
igazi ipari hulladék volt!
Használó
Születési éve: 1968
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmetlen
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 6.2 liter
Fogyasztás országúton: 5.2 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 5.8 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 6 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Ez az trágya,az autógyártás egyik szégyenfoltja! Többe volt az,hogy használni tudjam,mintha részletet fizettem volna egy új autóra. Ami elromolhat egy autón,az minden elromlott. Az elektronikus rendszert mintha óvodások rakták volna össze,bár tudtam,hogy mediterrán autóban felejtős az elektronika a működése meg esetleges,/volt már bőven tapasztalatom/,de ez mindet felülmúlta megbízhatatlanságban. A lámpák hol világítottak,hol nem,és ez mindegyikre érvényes volt,a műszerfalvilágítás és a kijelzők megvilágítása esetleges és múlandó volt,olyan igényem meg nem nagyon lehetett,hogy a tompított együtt működhessen az ablaktörlővel. 2 vill.szerelő is visszadobta,egy meg el sem vállalta,amikor megmondtam,hogy Fiat. A hengerfej rohadt kényes,még dízelhez mérten is,a váltó teherautós,/bár a Transitomban jobb,mint a Rittyóban volt/,a futómű egy vicc,a falhasznált anyagminőség szánalmas,talicskát sem gyártanék ilyen hitvány anyagokból. Rohadt,mintha muszály lenne. A fékek jók voltak,amikor működtek,de örülök,hogy a műszakira nem nekem kellett már elvinnem,ha egyáltalán a következő gazdája nem mindjárt a bontóba ment vele. 20 éves Japánra cseréltem,amivel évekig/nagyobbra cseréléséig/ semmi bajom nem volt!Lerobbanás oka: motor több, mint 5 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Minden,ami elromolhatott elromlott alkalomszerűen.mindíg tele volt szerszámmal a csomagtartó,és volt nálam vontatókötél is. Gyakran kellett mindegyik.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 50000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Elektronikát soha nem sikerült rendesen megcsinálni.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem