AUDI 100
Futott kilométer: 340 000 km
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Nagyon szeretjük ezt az autót. mint látható 16 éve van nálunk és az egész család egyet ért abban, hogy veterán koráig megtartjuk. Nézzük a pozitívumait elsőnek. Óriási tér és kényelem. Mind az utasoknak mind a csomagoknak. Sok extra: fedélzeti computer, autocheck, ABS, automata klíma, 4x elektromos ablak, 2x elektromos tükör, elektromos memóriás ülés, sízsák, ködlámpa, fűtött ajtózár, fűthető ülés, és hát a feledhetetlen hangú és járású sor5ös motor. Kényelmes és erős. Erős, de nem versenyezni való, mert ahhoz nehéz és tohonya. Viszont akár 1000-2000km levezetése után sem fárad el benne az ember. Nagyon jó a fék, a kormányzás a motor reakciója még ennyi évesen is. A karosszéria nem rohad, mert ez már a teljesen galvanizált időszakban készült. Gyönyörű műszerfala van szerintem. Szeretem a pirosas-narancsos háttér világítását és a voltmérő, olaj hőmérséklet mérő, kiegészítő műszereket. A műszerfal, stb egyáltalán nem zörög, recseg. Az autó elég csendes, egy mostani középkategóriás autóval felveheti a versenyt. Ezzel a karosszériával és motorral kimegy a világból. És ehhez nem is kell sokat költeni rá. Időnként elviszem szervízbe, hogy nézzék át. Javítgatnak rajta minden félét de így is olcsóbban kijövök mintha egy új műanyag autóval járnék. Ugyanis az alkatrész árai nem drágák, ellenben az autó egyszerűbb konstrukció mint a mai modern autók. Itt nincs még 3-4-5 lengőkar, csak 1. Ezért 3-4-5-ször olcsóbb is javítani! Egyszóval majdnem tökéleteset alkottak a németek anno. Node most nézzük a hibákat. Sajnos nem ledönthetőek a hátsó ülések így nem növelhető a csomagtartó mérete. Igaz az alapból óriási méretű. A másik probléma egy típus hiba, mégpedig a túl nagy nyomáson üzemelő és ezért folyton eresztő, szivárgó szervo szivattyú. Egy utolsó hibát még fel lehet neki róni. Mégpedig azt hogy alul van tervezve az automata klíma. Nyáron a legerősebb fújási fokozaton is csak lassan tudja áthűteni az utasteret, és ez igaz fordítva is. Tehát télen meg nehezen melegíti fel az utasteret, pedig az induláshoz mérten gyorsan elkezdi fújni a tényleg forró levegőt, de ez sem elég.
Használó
Születési éve: 1974
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 10 liter
Fogyasztás országúton: 8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Egyszer egy hosszú út közben megálltunk a családdal enni egyet. Még meleg volt a motor mikor vissza értünk. Indítózásra a motor beindult, majd óriási pukkanással leállt, miközben a motorház felőle fehér füst szállt fel. Elég ijesztőnek tűnt. De kiderült, hogy csak egy vákuumcsövet köpött le a szívórészről. Visszatettem a helyére és pöccre indult az autó. Az első benzinkúton megálltunk és vettünk egy bilincset rá. Azzal odaszorítottuk és azóta is így van. Tökéletesen üzemel az autó. Mindez 7 éve történt!
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 60000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem