FORD MONDEO

Futott kilométer: 215 000 km

Vegyes fogyasztás: 5.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Fékbetét cserék már voltak, a féktárcsák még gyáriak. Kicsit hangos a TDCi motor kívül, de belül menet közben nem zavaró mert jó a szigetelés. Alapban van egy szokatlan, halk "síró" hang, melynek frekvenciája a gázadással nő, (talán a szervó) de ezt majdnem minden hasonló típuson hallottam és kezdetektől fogva megvan, Valószínűleg nem hiba, mert nem változott az idők során. Amit NAGYON utálok, az elektronikus gázpedál gyári késleltetése. Nem tudom megszokni, néha lefulladok, ha hirtelen ki kell ugrani egy kereszteződésben, ez veszélyes is tud lenni! Állítólag chiptuninggal megszüntethető, de nincs rá 60000 ft-om :-(( Amúgy kényelmes, dinamikus, tágas és takarékos autó. Olcsó a szerviz, bontott alkatrész is van bőven. Kimagaslóan jó ár-érték arányos autó a kategóriában!

Használó

Születési éve: 1960

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 6.5 liter

Fogyasztás országúton: 4.8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 1.Garanciális időn belül egy füstgáz visszavezető szelepet cseréltek kb 45000 km-nél. Azóta semmi baj sincs vele. 2. Vaddisznó elütés után karosszéria és futóműjavítás :-( 3. kuplungszerkezet + kinyomócsapágy csere 140000 km-nél 4. Klímagáz pótlás kb 200000km-nél kb 15%-os mértékben 5. Jobboldali féltengely kiugrott a helyéből kb 170000 km-nélLerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: 1.Vezérműtengely pozíció elektronikus érzékelő meghibásodása, kb 5000 ft-os alkatrész, 5 perc alatt kicserélhető, könnyen hozzáférhető. 2. Meredek emelkedőn, útkereszteződés, alig belátható kanyarban, teljesen balra csavart kormánynál, elsőbbségadás után hirtelen kiugrási kísérletnél a jobboldali féltengely kicsúszott a meghajtóműből. Szervizben kb. fél óra alatt visszarakták, azóta nem fordult elő, kerülöm a hasonló szélsőséges helyzeteket.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 50000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem