SUBARU OUTBACK
Futott kilométer: 76 000 km
Vegyes fogyasztás: 8.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
A Subaru márka Outback (Legacy) osztályának lenyűgöző a megbízhatósága. Az OUTBACK futómű elnyűhetetlen, annak ellenére, hogy a technológiai felépítése miatt néha meglepően "kottyan". Minden anyag a helyén van, semmi recsegés, ropogás, csak az elektromos napfénytető kárpittoló pálcái zörögnek a 6 hangszórós zenei orgiától, ha nincsenek visszatéve a helyükre. Apropó, 2006-ban már gyárilag tettem volna bele mp3-at, de a CD-rádió hangminősége kárpótol a hiányosságért. A Legacysok panaszkodtak, hogy hamar elfogy a fékbetét, és a féktárcsák elhajlanak. Nekem semmi gondom nem volt a fékekkel, 20000 km és még mindig gondtalan a fékezés, sőt. Egy tipushibája van az autónak: 40-50 ezer kilométertől "vinnyog" az eleje. Ez 150ezer km-ig nem okoz gondot, csak idegesítő. Én pedig szeretem, ha az autó patent, ezért több különböző szakember független tanácsára a járgány kapott egy komplett WRX tengelykapcsoló rendszert . Hihetetlen élmény vezetni. Hosszú úton (2-3000 km) nem olyan kényelmes, mint a Mercedes E-osztály multiüléssel, de ebből sem kell hátfájással kiszállni. A 2.5-ös boxer motor nem olyan pörgős, mint a 3.0 XT, és kicsit lassú a felfogása, de legalább a 165 LE nem különadó köteles, isteni a gurgulázó Porsche-hangja, és ez is ösze bírja szedni magát 230 km/h-ig, még téli úton is... Aki nem ismeri a Subaru-t, az is tátott szájjal bámulta. A két legújabb sorozat nincs ilyen szép, mint ez a 2006-os utolsó széria. Nem adnám el soha, ha nem muszáj.
Használó
Születési éve: 1976
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 9 liter
Fogyasztás országúton: 8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leírása:
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Javítás összege: 18000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: HIBA?! Milyen hiba, minden patent. Aki nem ismeri a Subaru-t, az is tátott szájjal bámulta. A két legújabb sorozat nincs ilyen szép, mint ez a 2006-os utolsó széria. Nem adnám el soha, ha nem muszáj.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem