CHEVROLET CAPTIVA

Futott kilométer: 37 000 km

Vegyes fogyasztás: 11 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Koreai Chevy soha többet! Itthon amerikait sem, holott azzal pozitív tapasztalatokat szereztem, (1 évig használtam az usa-ban) mert ezzel a szerviz színvonaltalansággal addig jó míg nem kell hozzányúlni.

Használó

Születési éve: 1970

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 3

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 12 liter

Fogyasztás országúton: 10 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 11 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 6 alkalom , ebből 6 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Katasztrofális szerviz háttér. Hozzáértés=0! Alkatrészellátás=0! Az amerikai imidzs totális pusztítása ez a koreai hulladék. Kár érte.Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Addig tartott a varázslatos stílus, míg el nem adták az autót. Minden problémánál a GM rugalmatlan volt, a minimális segítőkészség sem volt meg bennük.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Heteket állt az autó a szervizbe. Átadták majd ugyanazzal a hibával 2 nap múlva újra lerobbant. Volt, hogy síeléskor az Alpokban 3 pici gyerekkel hagyott cserben. Előtte 24 órával kaptam meg a márkaszerviztől. Nem nyújtottak érdemben segítséget a GM-től, tönkretették az egész hetünket ellehetetlenítették az egész családot.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem