CHEVROLET CAPTIVA
Futott kilométer: 37 000 km
Vegyes fogyasztás: 11 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Koreai Chevy soha többet! Itthon amerikait sem, holott azzal pozitív tapasztalatokat szereztem, (1 évig használtam az usa-ban) mert ezzel a szerviz színvonaltalansággal addig jó míg nem kell hozzányúlni.
Használó
Születési éve: 1970
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 3
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 12 liter
Fogyasztás országúton: 10 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 11 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 6 alkalom , ebből 6 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Katasztrofális szerviz háttér. Hozzáértés=0! Alkatrészellátás=0! Az amerikai imidzs totális pusztítása ez a koreai hulladék. Kár érte.Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Addig tartott a varázslatos stílus, míg el nem adták az autót. Minden problémánál a GM rugalmatlan volt, a minimális segítőkészség sem volt meg bennük.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Heteket állt az autó a szervizbe. Átadták majd ugyanazzal a hibával 2 nap múlva újra lerobbant. Volt, hogy síeléskor az Alpokban 3 pici gyerekkel hagyott cserben. Előtte 24 órával kaptam meg a márkaszerviztől. Nem nyújtottak érdemben segítséget a GM-től, tönkretették az egész hetünket ellehetetlenítették az egész családot.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem