CITROEN CX
Futott kilométer: 150 000 km
Vegyes fogyasztás: 14.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Imádom az autóm, belebetegszem a gondolatba, hogy már nem tudom levizsgáztatni a kinézete miatt, mert motorikusan és belül minden rendben van, de kívül nagyon szakadt. Tolókocsis gerincbeteg rokkant nőként sajnos nem találok kényelmesebb autót!!!- és amúgy is oda vagyok érte, a sok apróbb javítás és karbantartási költségek ellenére, és az elhasználódás miatti alkatrészcserék horribilis árának ellenére is. Sokat rongálták az autómat, de ellopni soha nem bírták,!!! Lakótelepen lakom, és állandóan próbálkoztak vele, de még ha ki is tudták nyitni, elvinni soha. ezért rengeteget rongálták, gondolom bosszúból, még rozsdamaróval is leöntötték. Majd bele pusztulok, hogy egy hónap múlva lejár a forgalmi, és nem tudom levizsgáztatni, pedig semmi baja, csak borzasztóan néz ki kívülről. Pl. repedt motorháztető eleje, mert beletolattak,/és az elismerés ellenére nem fizette ki a biztosító) kopott, hiányos fényezés, horpadások itt-ott, etc. Imádom, kényelmes, gyors, könnyű vezetni, még egy gyerek is elvezetné, mozgékony, könnyű parkolni vele, és ha felemelem, bármilyen terepen elmegy:,.átmegy a méteres árkon is, ahol még egy terepjáró sem tud elmenni, és felállok bármilyen járdaszegélyre, ahova más nem tud!!!, Jól gyorsul, jobban mint sok más autó, annak ellenére, hogy automata,de kanyarban vigyázni kell, mert könnyű autó és sodródhat, autópályán nagy szélben is óvatosabban kell vezetni. Mentem vele régebben a max sebességgel is, azt is jól bírta, erős a motor, sose megy tönkre, még akkor is motor lesz, amikor már szétrohad a kasztni. Megbízható, még sose hagyott sehol cserben, ha baja van, az úgy jelentkezik, hogy már itthonról nem indul el, de útközben sose hagyott ott még sehol sem. A legtöbb problémát az egyszerű elektromos vezetékek kontakt hibája okozza, régi autó, régi vezetékek. Vagy az aksi lemerül télen, amikor keveset járok, vagy nem is járok vele. Silver Bosch aksit használok 11o Ah-at, és ez már 6 éve meg van, semmi baja, még az uj sincs olyan jó, mint ez a régi. Az aksi csere nagyon nagy gond, mert szét kell hozzá szedni az autó elejét,ki kell szedni a lámpákat, és ezt utálom benne, mert szerelőt kell hívni hozzá, és ha nem ér rá, akkor nem megyek sehova... mert magam nem tudom kicserélni a 3o kg-os aksit.Nem az autó hibája, de rossz, h., nem kapok hozzá alkatrészeket, vagy méregdrágán, mindenhol azt hiszik, hogy milliárdos az ember/egy ilyen szakadt autóval...) és ha még nyomorék nő is hozzá, akkor hülyének nézik és le akarják szedni. Ha meg kiderül, h. mégis ért is hozzá valamennyire,, akkor meg el se vállalják a javítást, mivel akkor meg nem lehet "leszedni". Utálom a szervizeket, de kimondhatatlanul, már sose viszem szervizbe, saját szerelőm van, a többi meg ott gebedjen meg, ahol van, még az is előfordult, hogy a jó alkatrészeim kilopták és rossz, használtra cserélték, meg nem az ujat rakták bele, amit én vettem iszonyú drágán, hanem a saját autójukból a használt sz...rt rakták bele, és aztán mehetek panaszra a sóhivatalba, rengeteget megloptak így, mert azt hitték,hülye nő, úgyse veszi észre. Sokra még most is haragszom, mert én szegény vagyok, egyedül vagyok egy nyomorék nő, akinek ez a lába. ja és még a tolókocsim is belefér a csomagtartóba, összecsukva, bár elég nehéz beletenni, magam nem is tudom, segítéség kell hozzá. ez hátránya. Ha pl. Ausztriában élnék a családommal, örökre megtarthatnám az imádott autóm, és ez a sok aljasság nem fordulhatott volna velem elő. Cat Maya
Használó
Születési éve: 1948
Neme: no
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 15.5 liter
Fogyasztás országúton: 13.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 14.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 8 alkalom , ebből 6 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Mióta megvettem, folyamatosan cserélve lettek alkatrészek, mint pl. vízpumpa, gázgömbök, féktárcsa, fékbetétek,motortartó bak, fűtőradiátor,hidraulika cső, ablakmosó motor, gömbfejek,egyik fékhenger, elektromos kütyük, etc.igazi nagy baja mégsem volt, csak a karosszéria sérült balesetből kifolyólag, de viszonylag nagy balesetet is nagyon jól úszott meg, pl. mikor hátulról belém-jöttek és belelöktek másik autóba, csak a motorháztető és a lökhárító sérült. személyi sérülés pedig nem volt. Köszönhetően a hosszú elejének. De ekkor borult le a motortartó bakról a motor. Egyszer szélvédőt is kellett cserélni, mert betörték a kedves lakók, Mikor megvettem, már akkor összetörték a szervizben az elejét, mert állítólag elfelejtették, hogy automata, és elgurult az autó, és kivitte a szerviz falat. Egy rossz lökhárítót raktak fel a sérült helyett, ez volt a "kárpótlás". borosüveget dobtak rá a 1o. emeletről. Sok a „rendes” ember...Ami a legdrágább benne, az az, hogy nem lehet alkatrészt kapni, a gyári drága, vagy nincs. A HASZNÁLTÉRT MEG MAJD UGYANANNYIT ELKÉRNEK, ÉS AZ IS DRÁGA, HOGY AMIT MEG MEGVESZ AZ EMBER, AZT MEG KILOPJÁK AZ OLYAN SZERELŐK, AKIKNEK HASONLÓ AUTÓJUK VAN, ILL. VOLT, MERT LASSAN MÁR CSAK NEKEM VAN ILYEN.Lerobbanás oka: elektromos rendszer több, mint 5 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: KISEBB DE AZ AUTÓ MOZGÁSÁT MEGAKADÁLYOZÓ ELEKTROMOS, KONTAKT HIBÁK MIATT SOKSZOR KELLETT BEVITETNEM SZERVIZBE AZ AUTÓT, MOST MÁR SAJÁT SZERELŐM VAN, ÉS ÍGY ERRE REMÉLEM TÖBBET NEM KERÜL SOR, SEM A CSILLAGÁSZATI ÖSSZEGEK KIFIZETÉSÉRE EGY-EGY NEVETSÉGESEN KIS HIBA MIATT.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 1000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Volt olyan hiba, amit nem találtak meg, szinte senki nem ért ehhez az autóhoz. Az elektromos ablakemelőt a szerelő rontotta el, mindkét oldalon, és a mai napig nem tudták megjavítani!!! Kézzel kell segítenem a felhúzáskor, különben mellézárja, kívülre kibillen az ablak. A másik meg nem jön fel teljesen, ha nem segítek kézzel, azt le se húzom.Egy másik szervizben meg hiába mondtam, hogy csak egy vizcső tört el, ami utólag beigazolódott, rám erőszakolták a hengerfejtömítés cserét, aminek kapcsán letörték a kipufogó utánégetőket, amit persze nem lehetett visszarakni, és azóta alig-alig akarták átengedni az autóm a zöldkártya vizsgán, amivel azelőtt sose volt baj. Az illető a vadonatúj forgalmim sem akarta visszaadni, alig bírtuk tőle visszaszerezni a gyerekeimmel.Csak miután megfenyegettem, hogy feljelentem, azután adta vissza. A szervizekkel nagyon rossz a tapasztalatom, ha megtehetem, soha az életemben nem megyek semmilyen szervizbe, soha többet.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem