FIAT UNO

Futott kilométer: 240 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Sokáig hűséges társ volt. 240e km és 18 év után (apám hajtotta korábban) nagy erény szerintem, hogy mindig működik. Itt-ott rozsdásodik, ezt elég hamar elkezdte sajnos, de javítható hiba (tipus helyeken: küszöb, sárhányók + sajnos az egyik első rugó felfüggesztésénél -> alvázszámcsere). Motor semmi különös, de megbizható, vége felé porlasztót kellett sokat állítgatni. +1-2 szokásos dolog: kipufogó csere...stb., de komolyabb baja ezeket leszámítva nem volt. Fapados tipus, nem tud benne sok minden elromlani, igy nem is romlik el... Kuplung pl. még mindig az eredeti benne...

Használó

Születési éve: 1981

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 8.5 liter

Fogyasztás országúton: 5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: A több, mint 10 alkalomhoz azt fűyném hozzá, hogy 18 éves a kocsi és mivel nem garanciális, ezért minden szervízlátogatás "terven felüli". Szerintem ez belefér.Lerobbanás oka: motorLeírás: apróbb hibák (porlasztó eltömödött...stb.) okozták csak a lerobbasást. 2 hiba 18 év alatt nem vészes - ez is inkább csak a vége felé volt...

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 150000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: utángyártott fék csicsergő hangja

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem