FIAT UNO
Futott kilométer: 240 000 km
Vegyes fogyasztás: liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Sokáig hűséges társ volt. 240e km és 18 év után (apám hajtotta korábban) nagy erény szerintem, hogy mindig működik. Itt-ott rozsdásodik, ezt elég hamar elkezdte sajnos, de javítható hiba (tipus helyeken: küszöb, sárhányók + sajnos az egyik első rugó felfüggesztésénél -> alvázszámcsere). Motor semmi különös, de megbizható, vége felé porlasztót kellett sokat állítgatni. +1-2 szokásos dolog: kipufogó csere...stb., de komolyabb baja ezeket leszámítva nem volt. Fapados tipus, nem tud benne sok minden elromlani, igy nem is romlik el... Kuplung pl. még mindig az eredeti benne...
Használó
Születési éve: 1981
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8.5 liter
Fogyasztás országúton: 5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás:
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 2 lerobbanás
Meghibásodás leírása: A több, mint 10 alkalomhoz azt fűyném hozzá, hogy 18 éves a kocsi és mivel nem garanciális, ezért minden szervízlátogatás "terven felüli". Szerintem ez belefér.Lerobbanás oka: motorLeírás: apróbb hibák (porlasztó eltömödött...stb.) okozták csak a lerobbasást. 2 hiba 18 év alatt nem vészes - ez is inkább csak a vége felé volt...
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 150000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: utángyártott fék csicsergő hangja
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem