MERCEDES-BENZ SPRINTER
Futott kilométer: 460 000 km
Vegyes fogyasztás: 14.5 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Az ülés alatti pakolódoboz,és a pohártartók
Használó
Születési éve: 1969
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: szuk
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmetlen
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 14.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 6 lerobbanás
Meghibásodás leírása: 4 MOTORCSERE!!!!Kuplungtörés,turbó döglés,kormánymű 40000-nél széthullott....és egy vezethetetlen retek.Ha '39-ben már lett volna a náciknak,a lengyel határig jutott volna a Wehrmacht,maximum,nem Moszkváig.Amúgy erős,mint egy Tigris-tank,ugyanannyira megbizhatatlan,kilőhetetlen.A fogyasztása is hasonló...és a vezetési élmény is. A gázolaj kb 60%-át alakitja hangerővé,hogy ennek ellenére hozza a 150 lovat,a fogyasztása egy 7,5-tonnás Iveco-é:14-15 l/100km. (Platós-ponyvás)Lerobbanás oka: motorLeírás: A legnagyobb rakás szar,ami ezzel a csirkeláb(tanga?)-emblémával fut.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garanciaidőben, ingyenNincs kiemelt meghibásodás. Leírás: Átlag két olajcsere-egy motor. A leggyönyörűbb az volt,mikor a ZSIR ÚJ cseremotor 8000km után hengerfejes lett.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 10000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Le a kalappal a garanciális szolgáltatások és a márkaszervizek előtt,nagyon fitten működött a gari mindig.Kár,hogy szükség is volt rá...
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem