RENAULT R 19

Futott kilométer: 220 000 km

Vegyes fogyasztás: 5.5 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

A kocsi fenntartása nagyon sokba kerül ahhoz képest, hogy mennyi idős (régi --> olcsóbb alkatrész), a piaci értéke gyakorlatilag nulla, akármilyen is a műszaki állapota. Az enyém nagyon jó volt, de megalázó összegért tudtam csak eladni.

Használó

Születési éve: 1981

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom

Meghibásodás leírása: Hengerfej (erre nagyon kell vigyázni: melegre járatni terhelés előtt, stb) Féltengely, kerékagyak: fogyóeszköz a magyar utakon...a kocsi nem ide készült.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garancia már lejártJavítás összege: 100000 Ft. Leírás: A hengerfej volt a legdrágább cucc hozzá, 100ezer volt, pedig olcsón jutottam hozzá (30k). Mindennel együtt (szervizdíj, síkolás, nyomáspróba, stb) megütötte a fenti összeget.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Izzógyertyák! Nagyon kényes rájuk a kocsi, érdemes megvenni a jót (nekem a Bosch jött be). Ha minden gyertya jó, akkor mínusz tízben is pöcc-röff, ha csak egy is rossz (!), akkor alig lehet bele lelket verni. Nem is értem... A gond az, hogy nagyon gáz helyen vannak, nem nagyon lehet hozzá férni a cserekor.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem