RENAULT R 19
Futott kilométer: 220 000 km
Vegyes fogyasztás: 5.5 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
A kocsi fenntartása nagyon sokba kerül ahhoz képest, hogy mennyi idős (régi --> olcsóbb alkatrész), a piaci értéke gyakorlatilag nulla, akármilyen is a műszaki állapota. Az enyém nagyon jó volt, de megalázó összegért tudtam csak eladni.
Használó
Születési éve: 1981
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 5.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom
Meghibásodás leírása: Hengerfej (erre nagyon kell vigyázni: melegre járatni terhelés előtt, stb) Féltengely, kerékagyak: fogyóeszköz a magyar utakon...a kocsi nem ide készült.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garancia már lejártJavítás összege: 100000 Ft. Leírás: A hengerfej volt a legdrágább cucc hozzá, 100ezer volt, pedig olcsón jutottam hozzá (30k). Mindennel együtt (szervizdíj, síkolás, nyomáspróba, stb) megütötte a fenti összeget.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Izzógyertyák! Nagyon kényes rájuk a kocsi, érdemes megvenni a jót (nekem a Bosch jött be). Ha minden gyertya jó, akkor mínusz tízben is pöcc-röff, ha csak egy is rossz (!), akkor alig lehet bele lelket verni. Nem is értem... A gond az, hogy nagyon gáz helyen vannak, nem nagyon lehet hozzá férni a cserekor.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem