OPEL MERIVA

Futott kilométer: 171 000 km

Vegyes fogyasztás: 5.6 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

165 ezer km-nél Bpestről hazafelé 2009 nov 9-én a vezérlés alján léő fogaskerék úgy kikopott az egycsavaros középső rögzítésnél, hogy mindkét oldalon befelé kb 1 - 2 mm lekopott a felfogatás teljesen kör alakúra kopott ami ugye gyárilag egy vizszíntes csík , mint pl a bicikli meghajtó pedál,és Siófoknál az autó mivel ez az olajnyomás meghajtó fogaskerék szépen megállt, A motor nem kapott olajat, a fogaskerék még a vezérlés burkolatát is tönkretette annyira billegett oldalirányban, és a 3 as henger megszorult. az autót tréleren kanizsára a szerelőhöz aki ott lebntotta , mert már 2 isuzu fogaskerék volt a szemetesében megmutatta mi a gond... ok... vezérlést újra 90 ezerért kopletten szíj fogaskerék stb.. de a dugattyút még utána fedezték fel hogy szorulása van, ok , motorfelújító szakember, megállapítja a hibát, és az árajánlat 150 ezer Ft, de mire ezt összerakjuk a plusz költségekkel többe került mint venni egy használt motort, kaptunk is 13 ezer mérföldest, az kb 20 ezer km, és menni érte pestre, lehozva , egy autó megnézi a másik lehozza, összerakva, s akkor motor indul de a turbó is megállt ui az sem kapott olajat... nem akartam elhinni, de sajna ez van vissza pest és még 100 ért a turbó használtan ebból az áll. 13 ezer mérföldes autóból hát az autó össze van rakva, megy mint a fene, de ugye 100 -1500 km nél olaj csere vissza, ok ez nekem két hét... olajcsere stb megvolt de mire hazaértem büdös az autó ha megállok kanyarodok. Vissza viszem úgy egy hétre rá a turbónál vagy valahol elöl az olaj folyik ki és megy rá a kipufgó csonkra, s ha megállsz érzed a szagát... most itt tartok... 1991 óta csak opelem volt , kadett 1.5 d , omega2.0b , vectra a , vectra a 2.0 , astra 1.6 , astra 1.6 kombi ,vectra a 1.6b, meriva 1.6 b, és most ez az 1,7 cdti és most el kell gondolkodni mi lesz ezután... LEHET E ÉRVÉNYESÍTENI BÁRMILYEN GARANCIÁT 165 EZER KM NÉL-, 4-5 ÉVES KORÁBAN ERRE A FOGASKERÉKRE AMIT A SZERELŐIM SZERINT (OPELBEN DOLGOZTAK, MOST MÁSIK MÁRKA SZERVÍZVEZETŐJE) ALULTERVEZTEK ... HA VALAKI TUD SEGÍTSEN A : [email protected] -RA JÖHET ÖTLET HOL TUDNÁM EZT BEVASALNI AZ OPELEN, MERT AMIT MEGSPÓROLTAM A DÍZEL FOGYASZTÁSÁN AZT KIFIZETTEM A MOTORCSERÉNÉL... MA PL AZT MONDTÁK JAPÁN AUTÓT... VOLT EGYSZER EGY TOYOTA HIACE-OM DE AZ CUCCOLNI KELLETT, és még ami döbbentő, a párom 17 éves corolláját aminek nem volt baja átcseréltük egy 2 éves c corzára , az meg 2009 ben vagyis tavaly nyáron úgy 29 ezer km-nél leégett az önindító motorja, a gyújtáskapcsoló nyáron melegben beragad.... gyári 120 , utángyártott 45 ...és akkor maradjunk opelnél???? pedig ha a meriva nem tett volna ilyent novemberben akkor most zafirára cseréltem volna , az új karosszériásra... tel: vagy sms +36-30-245-8800 ha tudsz segíts hogy lehet érvényesíteni ezt az opel felé???, ja és mivel ki volt szedve a motor stb, a kettős tömegű lendkerék kotyogott, javasolt a csere mer ha szétesik mindent szétver a motortérben... hát akkor kinyomó lendkerék kuplung mindent cserélni, előtte mielőtt ez történt kb 160 ezernél , féktárcsák és betétek cserélve, összekötők szilentek,és még gömbfej is....ennyit a meriváról 4-5 évesen 165 ezer km nél...

Használó

Születési éve: 1963

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 6.5 liter

Fogyasztás országúton: 5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.6 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: 165 ezer km-nél Bpestről hazafelé 2009 nov 9-én a vezérlés alján léő fogaskerék úgy kikopott az egycsavaros középső rögzítésnél, hogy mindkét oldalon befelé kb 1 - 2 mm lekopott a felfogatás teljesen kör alakúra kopott ami ugye gyárilag egy vizszíntes csík , mint pl a bicikli meghajtó pedál,és Siófoknál az autó mivel ez az olajnyomás meghajtó fogaskerék szépen megállt, A motor nem kapott olajat, a fogaskerék még a vezérlés burkolatát is tönkretette annyira billegett oldalirányban, és a 3 as henger megszorult. az autót tréleren kanizsára a szerelőhöz aki ott lebntotta , mert már 2 isuzu fogaskerék volt a szemetesében megmutatta mi a gond... ok... vezérlést újra 90 ezerért kopletten szíj fogaskerék stb.. de a dugattyút még utána fedezték fel hogy szorulása van, ok , motorfelújító szakember, megállapítja a hibát, és az árajánlat 150 ezer Ft, de mire ezt összerakjuk a plusz költségekkel többe került mint venni egy használt motort, kaptunk is 13 ezer mérföldest, az kb 20 ezer km, és menni érte pestre, lehozva , egy autó megnézi a másik lehozza, összerakva, s akkor motor indul de a turbó is megállt ui az sem kapott olajat... nem akartam elhinni, de sajna ez van vissza pest és még 100 ért a turbó használtan ebból az áll. 13 ezer mérföldes autóból hát az autó össze van rakva, megy mint a fene, de ugye 100 -1500 km nél olaj csere vissza, ok ez nekem két hét... olajcsere stb megvolt de mire hazaértem büdös az autó ha megállok kanyarodok. Vissza viszem úgy egy hétre rá a turbónál vagy valahol elöl az olaj folyik ki és megy rá a kipufgó csonkra, s ha megállsz érzed a szagát... most itt tartok... 1991 óta csak opelem volt , kadett 1.5 d , omega2.0b , vectra a , vectra a 2.0 , astra 1.6 , astra 1.6 kombi ,vectra a 1.6b, meriva 1.6 b, és most ez az 1,7 cdti és most el kell gondolkodni mi lesz ezután... LEHET E ÉRVÉNYESÍTENI BÁRMILYEN GARANCIÁT 165 EZER KM NÉL-, 4-5 ÉVES KORÁBAN ERRE A FOGASKERÉKRE AMIT A SZERELŐIM SZERINT (OPELBEN DOLGOZTAK, MOST MÁSIK MÁRKA SZERVÍZVEZETŐJE) ALULTERVEZTEK ... HA VALAKI TUD SEGÍTSEN A : [email protected] -RA JÖHET ÖTLET HOL TUDNÁM EZT BEVASALNI AZ OPELEN, MERT AMIT MEGSPÓROLTAM A DÍZEL FOGYASZTÁSÁN AZT KIFIZETTEM A MOTORCSERÉNÉL... MA PL AZT MONDTÁK JAPÁN AUTÓT... VOLT EGYSZER EGY TOYOTA HIACE-OM DE AZ CUCCOLNI KELLETT, és még ami döbbentő, a párom 17 éves corolláját aminek nem volt baja átcseréltük egy 2 éves c corzára , az meg 2009 ben vagyis tavaly nyáron úgy 29 ezer km-nél leégett az önindító motorja, a gyújtáskapcsoló nyáron melegben beragad.... gyári 120 , utángyártott 45 ...és akkor maradjunk opelnél???? pedig ha a meriva nem tett volna ilyent novemberben akkor most zafirára cseréltem volna , az új karosszériásra... tel: vagy sms +36-30-245-8800 ha tudsz segíts hogy lehet érvényesíteni ezt az opel felé??? Lerobbanás oka: motorLeírás: 165 ezer km-nél Bpestről hazafelé 2009 nov 9-én a vezérlés alján léő fogaskerék úgy kikopott az egycsavaros középső rögzítésnél, hogy mindkét oldalon befelé kb 1 - 2 mm lekopott a felfogatás teljesen kör alakúra kopott ami ugye gyárilag egy vizszíntes csík , mint pl a bicikli meghajtó pedál,és Siófoknál az autó mivel ez az olajnyomás meghajtó fogaskerék szépen megállt, A motor nem kapott olajat, a fogaskerék még a vezérlés burkolatát is tönkretette annyira billegett oldalirányban, és a 3 as henger megszorult. az autót tréleren kanizsára a szerelőhöz aki ott lebntotta , mert már 2 isuzu fogaskerék volt a szemetesében megmutatta mi a gond... ok... vezérlést újra 90 ezerért kopletten szíj fogaskerék stb.. de a dugattyút még utána fedezték fel hogy szorulása van, ok , motorfelújító szakember, megállapítja a hibát, és az árajánlat 150 ezer Ft, de mire ezt összerakjuk a plusz költségekkel többe került mint venni egy használt motort, kaptunk is 13 ezer mérföldest, az kb 20 ezer km, és menni érte pestre, lehozva , egy autó megnézi a másik lehozza, összerakva, s akkor motor indul de a turbó is megállt ui az sem kapott olajat... nem akartam elhinni, de sajna ez van vissza pest és még 100 ért a turbó használtan ebból az áll. 13 ezer mérföldes autóból hát az autó össze van rakva, megy mint a fene, de ugye 100 -1500 km nél olaj csere vissza, ok ez nekem két hét... olajcsere stb megvolt de mire hazaértem büdös az autó ha megállok kanyarodok. Vissza viszem úgy egy hétre rá a turbónál vagy valahol elöl az olaj folyik ki és megy rá a kipufgó csonkra, s ha megállsz érzed a szagát... most itt tartok... 1991 óta csak opelem volt , kadett 1.5 d , omega2.0b , vectra a , vectra a 2.0 , astra 1.6 , astra 1.6 kombi ,vectra a 1.6b, meriva 1.6 b, és most ez az 1,7 cdti és most el kell gondolkodni mi lesz ezután... LEHET E ÉRVÉNYESÍTENI BÁRMILYEN GARANCIÁT 165 EZER KM NÉL-, 4-5 ÉVES KORÁBAN ERRE A FOGASKERÉKRE AMIT A SZERELŐIM SZERINT (OPELBEN DOLGOZTAK, MOST MÁSIK MÁRKA SZERVÍZVEZETŐJE) ALULTERVEZTEK ... HA VALAKI TUD SEGÍTSEN A : [email protected] -RA JÖHET ÖTLET HOL TUDNÁM EZT BEVASALNI AZ OPELEN, MERT AMIT MEGSPÓROLTAM A DÍZEL FOGYASZTÁSÁN AZT KIFIZETTEM A MOTORCSERÉNÉL... MA PL AZT MONDTÁK JAPÁN AUTÓT... VOLT EGYSZER EGY TOYOTA HIACE-OM DE AZ CUCCOLNI KELLETT, és még ami döbbentő, a párom 17 éves corolláját aminek nem volt baja átcseréltük egy 2 éves c corzára , az meg 2009 ben vagyis tavaly nyáron úgy 29 ezer km-nél leégett az önindító motorja, a gyújtáskapcsoló nyáron melegben beragad.... gyári 120 , utángyártott 45 ...és akkor maradjunk opelnél???? pedig ha a meriva nem tett volna ilyent novemberben akkor most zafirára cseréltem volna , az új karosszériásra... tel: vagy sms +36-30-245-8800 ha tudsz segíts hogy lehet érvényesíteni ezt az opel felé???

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garanciaidőben, fizetősJavítás összege: 360000 Ft. Leírás: 165 ezer km-nél Bpestről hazafelé 2009 nov 9-én a vezérlés alján léő fogaskerék úgy kikopott az egycsavaros középső rögzítésnél, hogy mindkét oldalon befelé kb 1 - 2 mm lekopott a felfogatás teljesen kör alakúra kopott ami ugye gyárilag egy vizszíntes csík , mint pl a bicikli meghajtó pedál,és Siófoknál az autó mivel ez az olajnyomás meghajtó fogaskerék szépen megállt, A motor nem kapott olajat, a fogaskerék még a vezérlés burkolatát is tönkretette annyira billegett oldalirányban, és a 3 as henger megszorult. az autót tréleren kanizsára a szerelőhöz aki ott lebntotta , mert már 2 isuzu fogaskerék volt a szemetesében megmutatta mi a gond... ok... vezérlést újra 90 ezerért kopletten szíj fogaskerék stb.. de a dugattyút még utána fedezték fel hogy szorulása van, ok , motorfelújító szakember, megállapítja a hibát, és az árajánlat 150 ezer Ft, de mire ezt összerakjuk a plusz költségekkel többe került mint venni egy használt motort, kaptunk is 13 ezer mérföldest, az kb 20 ezer km, és menni érte pestre, lehozva , egy autó megnézi a másik lehozza, összerakva, s akkor motor indul de a turbó is megállt ui az sem kapott olajat... nem akartam elhinni, de sajna ez van vissza pest és még 100 ért a turbó használtan ebból az áll. 13 ezer mérföldes autóból hát az autó össze van rakva, megy mint a fene, de ugye 100 -1500 km nél olaj csere vissza, ok ez nekem két hét... olajcsere stb megvolt de mire hazaértem büdös az autó ha megállok kanyarodok. Vissza viszem úgy egy hétre rá a turbónál vagy valahol elöl az olaj folyik ki és megy rá a kipufgó csonkra, s ha megállsz érzed a szagát... most itt tartok... 1991 óta csak opelem volt , kadett 1.5 d , omega2.0b , vectra a , vectra a 2.0 , astra 1.6 , astra 1.6 kombi ,vectra a 1.6b, meriva 1.6 b, és most ez az 1,7 cdti és most el kell gondolkodni mi lesz ezután... LEHET E ÉRVÉNYESÍTENI BÁRMILYEN GARANCIÁT 165 EZER KM NÉL-, 4-5 ÉVES KORÁBAN ERRE A FOGASKERÉKRE AMIT A SZERELŐIM SZERINT (OPELBEN DOLGOZTAK, MOST MÁSIK MÁRKA SZERVÍZVEZETŐJE) ALULTERVEZTEK ... HA VALAKI TUD SEGÍTSEN A : [email protected] -RA JÖHET ÖTLET HOL TUDNÁM EZT BEVASALNI AZ OPELEN, MERT AMIT MEGSPÓROLTAM A DÍZEL FOGYASZTÁSÁN AZT KIFIZETTEM A MOTORCSERÉNÉL... MA PL AZT MONDTÁK JAPÁN AUTÓT... VOLT EGYSZER EGY TOYOTA HIACE-OM DE AZ CUCCOLNI KELLETT, és még ami döbbentő, a párom 17 éves corolláját aminek nem volt baja átcseréltük egy 2 éves c corzára , az meg 2009 ben vagyis tavaly nyáron úgy 29 ezer km-nél leégett az önindító motorja, a gyújtáskapcsoló nyáron melegben beragad.... gyári 120 , utángyártott 45 ...és akkor maradjunk opelnél???? pedig ha a meriva nem tett volna ilyent novemberben akkor most zafirára cseréltem volna , az új karosszériásra... tel: vagy sms +36-30-245-8800 ha tudsz segíts hogy lehet érvényesíteni ezt az opel felé???

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: 165 ezer km-nél Bpestről hazafelé 2009 nov 9-én a vezérlés alján léő fogaskerék úgy kikopott az egycsavaros középső rögzítésnél, hogy mindkét oldalon befelé kb 1 - 2 mm lekopott a felfogatás teljesen kör alakúra kopott ami ugye gyárilag egy vizszíntes csík , mint pl a bicikli meghajtó pedál,és Siófoknál az autó mivel ez az olajnyomás meghajtó fogaskerék szépen megállt, A motor nem kapott olajat, a fogaskerék még a vezérlés burkolatát is tönkretette annyira billegett oldalirányban, és a 3 as henger megszorult. az autót tréleren kanizsára a szerelőhöz aki ott lebntotta , mert már 2 isuzu fogaskerék volt a szemetesében megmutatta mi a gond... ok... vezérlést újra 90 ezerért kopletten szíj fogaskerék stb.. de a dugattyút még utána fedezték fel hogy szorulása van, ok , motorfelújító szakember, megállapítja a hibát, és az árajánlat 150 ezer Ft, de mire ezt összerakjuk a plusz költségekkel többe került mint venni egy használt motort, kaptunk is 13 ezer mérföldest, az kb 20 ezer km, és menni érte pestre, lehozva , egy autó megnézi a másik lehozza, összerakva, s akkor motor indul de a turbó is megállt ui az sem kapott olajat... nem akartam elhinni, de sajna ez van vissza pest és még 100 ért a turbó használtan ebból az áll. 13 ezer mérföldes autóból hát az autó össze van rakva, megy mint a fene, de ugye 100 -1500 km nél olaj csere vissza, ok ez nekem két hét... olajcsere stb megvolt de mire hazaértem büdös az autó ha megállok kanyarodok. Vissza viszem úgy egy hétre rá a turbónál vagy valahol elöl az olaj folyik ki és megy rá a kipufgó csonkra, s ha megállsz érzed a szagát... most itt tartok... 1991 óta csak opelem volt , kadett 1.5 d , omega2.0b , vectra a , vectra a 2.0 , astra 1.6 , astra 1.6 kombi ,vectra a 1.6b, meriva 1.6 b, és most ez az 1,7 cdti és most el kell gondolkodni mi lesz ezután... LEHET E ÉRVÉNYESÍTENI BÁRMILYEN GARANCIÁT 165 EZER KM NÉL-, 4-5 ÉVES KORÁBAN ERRE A FOGASKERÉKRE AMIT A SZERELŐIM SZERINT (OPELBEN DOLGOZTAK, MOST MÁSIK MÁRKA SZERVÍZVEZETŐJE) ALULTERVEZTEK ... HA VALAKI TUD SEGÍTSEN A : [email protected] -RA JÖHET ÖTLET HOL TUDNÁM EZT BEVASALNI AZ OPELEN, MERT AMIT MEGSPÓROLTAM A DÍZEL FOGYASZTÁSÁN AZT KIFIZETTEM A MOTORCSERÉNÉL... MA PL AZT MONDTÁK JAPÁN AUTÓT... VOLT EGYSZER EGY TOYOTA HIACE-OM DE AZ CUCCOLNI KELLETT, és még ami döbbentő, a párom 17 éves corolláját aminek nem volt baja átcseréltük egy 2 éves c corzára , az meg 2009 ben vagyis tavaly nyáron úgy 29 ezer km-nél leégett az önindító motorja, a gyújtáskapcsoló nyáron melegben beragad.... gyári 120 , utángyártott 45 ...és akkor maradjunk opelnél???? pedig ha a meriva nem tett volna ilyent novemberben akkor most zafirára cseréltem volna , az új karosszériásra... tel: vagy sms +36-30-245-8800 ha tudsz segíts hogy lehet érvényesíteni ezt az opel felé???, ja és mivel ki volt szedve a motor stb, a kettős tömegű lendkerék kotyogott, javasolt a csere mer ha szétesik mindent szétver a motortérben... hát akkor kinyomó lendkerék kuplung mindent cserélni, előtte mielőtt ez történt kb 160 ezernél , féktárcsák és betétek cserélve, összekötők szilentek,és még gömbfej is....ennyit a meriváról 4-5 évesen 165 ezer km nél...

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem