RENAULT CLIO

Futott kilométer: 125 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Használó

Születési éve: 1968

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? lusta

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 3 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Soha semmilyen körülmények között hasonlót! Kezdte, a gyújtótrafók cseréjével, ami 50000-be került. Aztán egy kis morgás a generátorból= Motortartóbak, generátor-szabadonfutó, szíjfeszítőcsapágy (csak komletten cserélhető az ékszíjtárcsával) 165000-ért. Télen radiátorcsere, mert egy 5éves autónál ez ugye alap. Ez olyan 20000 körüli összegért. Immobiliser beltéri egység csere. Szakszervízben 100000 hozzá a gyárból alvázszám alapján csak az alkatrész, buherátortól 40000-ért szereléssel. Hozzánemértő szervízelésből adódóan elugrott a vezérlés, 200000. Meg még egy csomó minden szar, de nem tudom leírni, mert a felemlegetése is fejfájást okoz. Kerülje mindenki, a szervízben ugyanilyen tapasztalatokkal álltunk többen, mint a verebek. Ha összeadjátok, plusz egy hónapi bérautó költséget is hozzácsaptok és mindezért 25000km!-hát nem tudom... Gondolni sem akarok rá. u.i.: Elajándékoztam (komoly)Lerobbanás oka: motor

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 1150 Ft. Leírás: Az, hogy megvettem!!!! :)

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem