RENAULT CLIO
Futott kilométer: 125 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Használó
Születési éve: 1968
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? lusta
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 3 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Soha semmilyen körülmények között hasonlót! Kezdte, a gyújtótrafók cseréjével, ami 50000-be került. Aztán egy kis morgás a generátorból= Motortartóbak, generátor-szabadonfutó, szíjfeszítőcsapágy (csak komletten cserélhető az ékszíjtárcsával) 165000-ért. Télen radiátorcsere, mert egy 5éves autónál ez ugye alap. Ez olyan 20000 körüli összegért. Immobiliser beltéri egység csere. Szakszervízben 100000 hozzá a gyárból alvázszám alapján csak az alkatrész, buherátortól 40000-ért szereléssel. Hozzánemértő szervízelésből adódóan elugrott a vezérlés, 200000. Meg még egy csomó minden szar, de nem tudom leírni, mert a felemlegetése is fejfájást okoz. Kerülje mindenki, a szervízben ugyanilyen tapasztalatokkal álltunk többen, mint a verebek. Ha összeadjátok, plusz egy hónapi bérautó költséget is hozzácsaptok és mindezért 25000km!-hát nem tudom... Gondolni sem akarok rá. u.i.: Elajándékoztam (komoly)Lerobbanás oka: motor
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Javítás összege: 1150 Ft. Leírás: Az, hogy megvettem!!!! :)
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem