FIAT PANDA

Futott kilométer: 46 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.82 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Tetszett: Nagyon kis helyen elférő, sokak szerint aranyos gép. Belül megfelelően strapabíró anyagokból építették, így kevéssé látszik rajta az eltelt idő, a néhány kutya és a sok bulijárat. Igénytelen szerkezet: lehet ütni-verni-taposni, szó nélkül teszi a dolgát. Városba nagyon jó a sebességváltó áttételezése. Utáltam: Belül strapabíró anyagok - vagyis mindenhol ugyanaz a kopogós, gusztustalan műanyag. Igénytelen szerkezet - magyarul nagyon szofisztikálatlan. A motor kopog, hangos, a váltó rendkívül pontatlan, recseg, rángat, az egész kaszni zörög, 100 km/h felett az azonnali és teljes széthullás "megnyugtató" érzését nyújtja. Ez részben a már említett sebességváltóból is következik: városi áttételezésű, tehát kb. 90 km/h sebességnél elfogy az 5-ös is. A legnagyobb sebesség, amit elértem vele, 140 km/h volt, de azt az érzést nem kívánom senkinek. Ennél a sebességnél a virsligumikon futó, pillekönnyű doboz egyébként is veszélyesen rossz kormányozhatósága egy elszabadult vitorláshajóra emlékeztet. Az elvileg beleépített ABS pont a gumit patetikus vékonysága miatt semmilyen hatást nem tud kiváltani: egyszer, kb. 100 méterre egy épp pirosra váltó lámpától, enyhén nedves úton városi sebesség mellett a kis doboz vígan csúszott át a kereszteződésen. Ott keresztirányban egyébként 70 km/h volt a megengedett legnagyobb sebesség, tehát ha jött volna valaki, az valószínűleg 80-100-al jött volna, és akkor én most nem rontanám a véleményemmel a Pandák átlagos értékelését. Az elektromos rendszerben folyamatos, kijavíthatatlan hibák jöttek elő. Az aktuális éppen az, hogy az egyébként is ócska lámpák csak fele fényerővel világítanak, tehát kb. semmit sem lehet látni este. A kuplung rendkívül nehezen jár valami miatt, városi vezetés mellett fáj a bal bokám egy idő után tőle. Hirtelen ennyi jutott eszembe.

Használó

Születési éve: 1990

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: szuk

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.82 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom

Meghibásodás leírása: 2 alkalom, de fél év alatt.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Az elektromos rendszerben vannak vissza-visszatérő, rejtélyes, javíthatatlannak tűnő hibák.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem