FIAT PANDA
Futott kilométer: 46 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.82 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Tetszett: Nagyon kis helyen elférő, sokak szerint aranyos gép. Belül megfelelően strapabíró anyagokból építették, így kevéssé látszik rajta az eltelt idő, a néhány kutya és a sok bulijárat. Igénytelen szerkezet: lehet ütni-verni-taposni, szó nélkül teszi a dolgát. Városba nagyon jó a sebességváltó áttételezése. Utáltam: Belül strapabíró anyagok - vagyis mindenhol ugyanaz a kopogós, gusztustalan műanyag. Igénytelen szerkezet - magyarul nagyon szofisztikálatlan. A motor kopog, hangos, a váltó rendkívül pontatlan, recseg, rángat, az egész kaszni zörög, 100 km/h felett az azonnali és teljes széthullás "megnyugtató" érzését nyújtja. Ez részben a már említett sebességváltóból is következik: városi áttételezésű, tehát kb. 90 km/h sebességnél elfogy az 5-ös is. A legnagyobb sebesség, amit elértem vele, 140 km/h volt, de azt az érzést nem kívánom senkinek. Ennél a sebességnél a virsligumikon futó, pillekönnyű doboz egyébként is veszélyesen rossz kormányozhatósága egy elszabadult vitorláshajóra emlékeztet. Az elvileg beleépített ABS pont a gumit patetikus vékonysága miatt semmilyen hatást nem tud kiváltani: egyszer, kb. 100 méterre egy épp pirosra váltó lámpától, enyhén nedves úton városi sebesség mellett a kis doboz vígan csúszott át a kereszteződésen. Ott keresztirányban egyébként 70 km/h volt a megengedett legnagyobb sebesség, tehát ha jött volna valaki, az valószínűleg 80-100-al jött volna, és akkor én most nem rontanám a véleményemmel a Pandák átlagos értékelését. Az elektromos rendszerben folyamatos, kijavíthatatlan hibák jöttek elő. Az aktuális éppen az, hogy az egyébként is ócska lámpák csak fele fényerővel világítanak, tehát kb. semmit sem lehet látni este. A kuplung rendkívül nehezen jár valami miatt, városi vezetés mellett fáj a bal bokám egy idő után tőle. Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Használó
Születési éve: 1990
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: szuk
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmetlen
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.82 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom
Meghibásodás leírása: 2 alkalom, de fél év alatt.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Az elektromos rendszerben vannak vissza-visszatérő, rejtélyes, javíthatatlannak tűnő hibák.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem