PEUGEOT 407
Futott kilométer: 49 500 km
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Legjobban tetszik a formája a megjelenése és a kényelme. A féke eszméletlen jó, jó téli gumival nagyon jól autózható hóban, a Kékestetőt is megjártam vele gond nélkül. Amit utálok azt az előbbiekben leírtam túl hosszú lenne újra.
Használó
Születési éve: 1967
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 11 liter
Fogyasztás országúton: 9 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 5 alkalom
Meghibásodás leírása:
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Garancia már lejártJavítás összege: 90000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Az autóhoz gyenge a motor, főleg kanyarodásnál sokszor vissza kell rakni 1-esbe "ilyet még autónál nem hallottam" 3000-től jól húz. A hátsó ülések már új korában elkezdtek zörögni, nem tudták megjavítani, némi Polifoam-mal és szig. szalaggal én javítottam meg az óta úgy van. Néhány ezer kilométernél a motor elkezdett nem melegedni tehát nem érte el az üzem hőt "nyáron" elvileg termosztátot cseréltek utána jó lett, de az óta többször csinálta. Egy őszi külföldi úton újra kezdte, kínomban egy benzinkúton a segítőkész kezelőtől kértem egy kartondobozt, hogy eltakarjam az elejét a fiatal kutas nem értette mit akarok. A víz elkezdett melegedni. Azóta magamnál hordom a kartont, sajnos már többször kellett. Javíttatni nem tudom, mert ha felmelegszik, mire a szervizbe érek nincs hiba. 22000 km-nél az autó eleje elkezdett zörögni kicseréltek egy gömbfejet, még garanciában. Aztán az autó elindulásnál kezdett rángatni azt mondák kuplung erre nincs garancia. Felvettem a kapcsolatot a Peugeot Hungáriával kaptam egy komplett kuplungot, de a munkadíjat ki kellett fizetni, közben lejárt a garancia még néhány futómű alkatrész első fékbetét máris kb.: 90000,- a számla. Az autó újra rángatni kezdett és a kormány is remegett lassú kanyarodásnál. Közölték be kell rakni egy módosított szervo csövet és egy motortartó bakot kell cserélni. kb.: 50000,- a számla. Közben a kuplung újra rossz, egy másik szerviz szerint nem szabályozták fel a lendkereket, egyelőre ez marad így. Az autó úttartása is kifogásolható főleg nagyobb sebességnél több személlyel. pi: nyaralás. A váltó pontatlan, a hátsó ablakokat nem szabad lehúzni, ugyanis felhúzásnál becsípődést érzékel és visszahúzza, aztán egy idő után elfelejti és újra jó, a szerviz szerint az ablakemelő motor a rossz, 38000,-/ db plusz munkadíj, egyelőre marad így. A tankoló nyílás zárját még garanciába kicserélték, de újra rossz, nem zár. Kb. egy éve balra kanyarodásnál daráló hang hallatszódik, jobb előröl, elvittem szervizbe átvizsgálták a futóművet azt mondták jó. Azóta egyre erősebb a zaj, de szerintem nem futómű, hanem kormánymű hamarosan újrapróbálkozok a javíttatással. Elvileg 30 ezrenként kell szervizbe vinni, de a műszert rosszul kalibrálták és húszezrenként jelez. Sajnos sok apróság van még de ezek a legdurvábbak.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem