BMW 3-AS SOROZAT
Futott kilométer: 247 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.5 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Remek autó, nemigen látszik rajta a kora. Azok a példányok, amiket 100-150.000 km-rel eladnak, a belső kopásaikból ítélvelegalább 3x annyi kilométer van bennük. Nem egy versenyautó, de nagyobb sebességnél is megmarad a komótos dinamizmusa. 220-ig erőlködés nélkül gyorsul. Hiányolom belőle a deréktámaszt, könyöktámaszt, tempomatot és a fényszórómosót. A kis elektromos anomáliákat is rögtön jelzi a computer és ez zavaró. (izzók cseréjének szükségessége kiégés előtt stb...)
Használó
Születési éve: 1965
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 3
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 9 liter
Fogyasztás országúton: 6.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Fesszabályzó és főtengely jeladó csere, akkumulátor elöregedettLerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Magam cseréltem ki az akkumulátort
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Garancia már lejártJavítás összege: 80000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: A másodikra teljes diagnosztika után. A lehetőségeket a legolcsóbbtól a drágább alkatrészek felé haladva vettük végig. A másodikra a főtengely jeladó hibája bejött, azóta hibátlanul működik.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem