PEUGEOT 307

Futott kilométer: 124 000 km

Vegyes fogyasztás: 6.8 liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Ami a felszereltséglistában nem szerepel: ESP, automata klíma, úlésfűtés, CD-rádió, fényszórómosó, elektromos hátsó ablakok. Ami tetszik: hosszú úton sem fáradok el benne; jó pakolhatóság, sok rekesz; kényelmes és nagyon megy. Amiért utálom: az összes típushiba nálam jött ki; magas fogyasztás; hajmeresztő alkatrészárak (főleg a típushibás alkatrészekre: kormánykapcsoló újan 60.000Ft, kéttömegű lendkerék kuplungszettel 200.000Ft lett volna és 60.000km múlva újra szétesett volna).

Használó

Születési éve: 1983

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 8 liter

Fogyasztás országúton: 6.6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 10 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: légtömegmérő miatt 3x; lendkerék-kuplungszett; porlasztócsúcsok; kormánykapcsoló; Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: elszállt a légtömegmérő Németországban -> ADAC -> csatlakozó lehúz -> hibatörlés -> mehettem tovább (Ők mondták és szerencse, mert még 400 km volt hátra. Igaz 2000-es fordulatig lomha volt, de pályán nem kell folyamatosan gyorsítani-lassítani) -> másnap légtömegmérő csere

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garancia már lejártJavítás összege: 250000 Ft. Leírás: lendkerék kuplungszettel (egytömegű (140.000Ft)lett betéve, mert ez nem esik szét); 4 porlasztócsúcs (140.000Ft); FAP folyadék 3L (40.000Ft); FAP szűrő csere (130.000Ft); kormánykapcsoló (használt 20.000Ft); kipufogódob (22.000Ft)

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Légtömegmérő csere Németországban (160 Euro), 2 hónap múlva lomhább lett a kocsi. Újabb diagnosztika (50 Euro), hibás légtömegmérő, de reklamáció hiába, gariban nem cserélték (illetve kicserélték volna, de a cseredarabot is meg kellett volna venni és ha a Peugeot központ bevizsgálás után rábólint, hogy hibás, akkor visszafizették volna az árát. Nem vállaltam a kockázatot...) Itthon JAVASOLTA a szervíz, hogy megrendelik saját szakállukra. Beleteszik, ha nincs hibajel és működik, akkor kifizetem, ha nem, akkor náluk marad. Az első verzió lett. Újabb 36.000Ft, de legalább jó lett. Tanulság: soha ne menj német szervízbe, mert ha ránéznek a kocsira, már 50Euro. Persze mosolyogva mindig azt mondják, hogy ott kellene hagyni további átvizsgálásra (96 Euro/óra). Még szerencse, hogy nem voltam rászorulva...

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem