VOLKSWAGEN PASSAT V

Futott kilométer: 62 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Cégautóként használtam, 0 kilóméteresen vettem át. Nálam problémás autó kategória volt. A problémák: 0 kilóméteresen excentrikusan állt a kormány - futómű garanciálisan javítva. Az első lengéscsillapító "fekvőrendőrön" (már nem élt :-)) áthajtva csúnyán nyikorgott - harmadszorra-negyedszerre sikerült javítani (komoly balhé árán), de ez is csak ideiglenes volt, a javítás után 1 évvel újra kezdte. Ezt feladtam. Parkolóradar esőben használhatatlan volt, folyamatosan visított - többszöri próbálkozás után sem tudták megjavítani. Az első fék olyan jó Wartburgosan visított fékezéskor. Reklamálásomra 25.000 km után kicserélték az összes fékbetétet (mondván, hogy kopottak!!!), de a hiba nem szűnt meg. Kicsit égő volt így fékezni vele, de itt is feladtam. Az aljáról leszakadt az üzemanyaghűtő - garanciában cserélték. Belül, a jobb "B" oszlop felől folyamatos, agytépő kárpitzörejt lehetett hallani. Ezt a cd-rádió szakadatlan üvöltetésével magam szüntettem meg. Különben az autó szép, jól megy, kényelmes, ergonómikus, a futóműve - szerintem szenzációs, de ennyi probléma elvette a kedvemet tőle, soha nem vennék ilyet többet, pedig kár érte. Mivel akkoriban négyen is kaptunk a cégnél ilyen autót, végighallgattam a többiek rémtörténeteit is (éjszaka az elektronika megadta magát a sötét országút közepén -hölgyvezetővel, autópályát a riasztó végigvisította - de legalább ment, stb.) Szóval nem nekem sikerült valami selejtet kifognom. Valakit seggbe kellene már rúgni Wolfsburgban.

Használó

Születési éve: 1965

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 1

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 5 alkalom

Meghibásodás leírása:

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Garanciaidőben, ingyenNincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem