VOLKSWAGEN PASSAT V
Futott kilométer: 62 000 km
Vegyes fogyasztás: liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Cégautóként használtam, 0 kilóméteresen vettem át. Nálam problémás autó kategória volt. A problémák: 0 kilóméteresen excentrikusan állt a kormány - futómű garanciálisan javítva. Az első lengéscsillapító "fekvőrendőrön" (már nem élt :-)) áthajtva csúnyán nyikorgott - harmadszorra-negyedszerre sikerült javítani (komoly balhé árán), de ez is csak ideiglenes volt, a javítás után 1 évvel újra kezdte. Ezt feladtam. Parkolóradar esőben használhatatlan volt, folyamatosan visított - többszöri próbálkozás után sem tudták megjavítani. Az első fék olyan jó Wartburgosan visított fékezéskor. Reklamálásomra 25.000 km után kicserélték az összes fékbetétet (mondván, hogy kopottak!!!), de a hiba nem szűnt meg. Kicsit égő volt így fékezni vele, de itt is feladtam. Az aljáról leszakadt az üzemanyaghűtő - garanciában cserélték. Belül, a jobb "B" oszlop felől folyamatos, agytépő kárpitzörejt lehetett hallani. Ezt a cd-rádió szakadatlan üvöltetésével magam szüntettem meg. Különben az autó szép, jól megy, kényelmes, ergonómikus, a futóműve - szerintem szenzációs, de ennyi probléma elvette a kedvemet tőle, soha nem vennék ilyet többet, pedig kár érte. Mivel akkoriban négyen is kaptunk a cégnél ilyen autót, végighallgattam a többiek rémtörténeteit is (éjszaka az elektronika megadta magát a sötét országút közepén -hölgyvezetővel, autópályát a riasztó végigvisította - de legalább ment, stb.) Szóval nem nekem sikerült valami selejtet kifognom. Valakit seggbe kellene már rúgni Wolfsburgban.
Használó
Születési éve: 1965
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 1
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás:
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 5 alkalom
Meghibásodás leírása:
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Garanciaidőben, ingyenNincs kiemelt meghibásodás.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem