FIAT SCUDO
Futott kilométer: 20 007 km
Vegyes fogyasztás: liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
dinamizmusa pazar, még a 136 LE turbo inj. előző ulyssémnél is dinamikusabb. a helykinálat szuper. a hosszu változatot nem bántuk meg 7 enber 2 hétre elmehet vele európátjárni, az erdélyi utakat is birta. nagyon hatékony a klima, sok emberre nagyon gazdaságos, a rádió helyett valami jobbat szeretnék, kecsegtettek a vétel előtt az indulás/lejtő asszisztenssel máig nem tudom van e rajta, a többi fék és sodródás gátló jól működik a vészfékezést is kikellett próbálni, nagyon jól vezethető maradt! Az automatikus esőtörlő néha idegesitő vagy ritkán vagy túl gyakran töröl, de már tudom kezelni.Eredetileg 8 személyest szerettünk volna, de ezt a nérom5 nél dealer nem vette be, már csak igy átvettük. Az első üléspad elég kényelmetlen hosszu úton de azért birható.Jó lenne benne egy összefüggő kivehető szőnyeg hátul. Nedves füvön lejtőn felfelé ne is próbálkozz! aszfaltra termett, ha ilyen indulást produkálsz a kipörgésgátló sajna nem olyan jó mint a régi mechanikus automata difizáras az Ulyssénél.Az olajfogyasztásra 10000nél figyelni kell a 30000-es intervallum csalóka! Nem jelenti azt, hogy nem kell belenézni a motortérbe, 2 dl fagyálló is elfogyott belőle, azóta nem kellett pótolni.A fedkomputer közpoti kijelzője polarizált-tükröződésmentes, a polaroid szemüvegemen át éppen semmit nem látok belőle, csak ha elforditom a fejem.
Használó
Születési éve: 1963
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 4
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 9.8 liter
Fogyasztás országúton: 8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás:
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom
Meghibásodás leírása: családi kedvencünk, tekintélyt parancsol az utakon is, a lóerő felesleg biztonságos előzést tesz lehetővé
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Garanciaidőben, ingyenNincs kiemelt meghibásodás. Leírás: A gyári rádió nem díjnyertes, megette a CD-t, nem volt javitható, ki is cserélték, az egyik ajtó kicsapódás gátlója esett szét ezt is megcsinálta a szerviz gariba,
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 10000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: a rádió hibája a kipufogót egy fűben rejtőzködő szikla kapta le a gumibakokról de mozgásképes maradt, aláfekve egy gumipókkal 1000 km t ment igy a javitásig, szerencsére a cascó megvette, bár igy is egy vagyon önrészt fizettem, 2 év alatt a töbszöröse jött vissza, volt egy vezető látóterébe eső kőfelverődés is ami szélvédőcserét jelentett szintén cascora! Autópályán egy elhagyott vasdarab az egyik kormányzott keréken tenyérnyi de defektet nem okozó vágást ejtett egy abroncs 25milla!
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem