FIAT SCUDO

Futott kilométer: 20 007 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

dinamizmusa pazar, még a 136 LE turbo inj. előző ulyssémnél is dinamikusabb. a helykinálat szuper. a hosszu változatot nem bántuk meg 7 enber 2 hétre elmehet vele európátjárni, az erdélyi utakat is birta. nagyon hatékony a klima, sok emberre nagyon gazdaságos, a rádió helyett valami jobbat szeretnék, kecsegtettek a vétel előtt az indulás/lejtő asszisztenssel máig nem tudom van e rajta, a többi fék és sodródás gátló jól működik a vészfékezést is kikellett próbálni, nagyon jól vezethető maradt! Az automatikus esőtörlő néha idegesitő vagy ritkán vagy túl gyakran töröl, de már tudom kezelni.Eredetileg 8 személyest szerettünk volna, de ezt a nérom5 nél dealer nem vette be, már csak igy átvettük. Az első üléspad elég kényelmetlen hosszu úton de azért birható.Jó lenne benne egy összefüggő kivehető szőnyeg hátul. Nedves füvön lejtőn felfelé ne is próbálkozz! aszfaltra termett, ha ilyen indulást produkálsz a kipörgésgátló sajna nem olyan jó mint a régi mechanikus automata difizáras az Ulyssénél.Az olajfogyasztásra 10000nél figyelni kell a 30000-es intervallum csalóka! Nem jelenti azt, hogy nem kell belenézni a motortérbe, 2 dl fagyálló is elfogyott belőle, azóta nem kellett pótolni.A fedkomputer közpoti kijelzője polarizált-tükröződésmentes, a polaroid szemüvegemen át éppen semmit nem látok belőle, csak ha elforditom a fejem.

Használó

Születési éve: 1963

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 4

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9.8 liter

Fogyasztás országúton: 8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom

Meghibásodás leírása: családi kedvencünk, tekintélyt parancsol az utakon is, a lóerő felesleg biztonságos előzést tesz lehetővé

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Garanciaidőben, ingyenNincs kiemelt meghibásodás. Leírás: A gyári rádió nem díjnyertes, megette a CD-t, nem volt javitható, ki is cserélték, az egyik ajtó kicsapódás gátlója esett szét ezt is megcsinálta a szerviz gariba,

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 10000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: a rádió hibája a kipufogót egy fűben rejtőzködő szikla kapta le a gumibakokról de mozgásképes maradt, aláfekve egy gumipókkal 1000 km t ment igy a javitásig, szerencsére a cascó megvette, bár igy is egy vagyon önrészt fizettem, 2 év alatt a töbszöröse jött vissza, volt egy vezető látóterébe eső kőfelverődés is ami szélvédőcserét jelentett szintén cascora! Autópályán egy elhagyott vasdarab az egyik kormányzott keréken tenyérnyi de defektet nem okozó vágást ejtett egy abroncs 25milla!

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem