FIAT TIPO
Futott kilométer: 195 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
A hibáktól eltekintve, miután rendesen meg lett csinálva rajta minden, kíváló kis családi autó lett belőle. Lendületes, sportos, kényelmes akár 5 fővel is. Fogyasztása még elviselhető bár a városban sportos vezetéssel akár 8 liter főlés is kúszott. ami tetszett az a kényelme és a pörgős motorja. Ami nem tetszett a hangosan zakatoló motorja és az állandóan elromló elektronikája. Olyanoknak ajánlom akiknek van ideje és kedve szerelgetni. Amúgy nagyon sok minden házilag megcsinálható rajta. A futóműve nagyon jó, de cserébe hamar el is kopik. Én felújíttattam mikor megvettem és 25.000km után mikor eladtam ismét fel kellett a szilenteket, trapézt újítani. Bár nem kíméltem...
Használó
Születési éve: 1975
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 7.5 liter
Fogyasztás országúton: 5.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 3 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Sajnos vétel után derült ki, hogy az autó kicsit megfáradt motorral rendelkezik ezért fel kellett újtani a motorját és a turbóját is. Nem volt túl drága és utána kitűnő lett a menetteljesítménye és a fogyasztása is. sportos dinamikus autó vált belőle. Amúgy rengeteg és folyamatosan bosszantó kontakt hibával rendelkeznek ezek az autók ( családban 3 féle verzió is volt ) főleg elektromos részein. Lerobbanás oka: motorLeírás: Egyszer elszakadt a kuplung bovden és egyszer szétrobbant a fűtő radiátor csapja és elfolyt az utastérbe a forró hűtővíz. Vétel napján pedig haza érve, bekanyarodtam volna a garázsba és kitört a féltengelye.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garancia már lejártJavítás összege: 200000 Ft. Leírás: Sajnos csak motor bontás után derült fény a turpisságra : kompresszió mérésen még elfogadható volt az eredmény, mégis az autó lomha volt 3500-as fordulat alatt és sokat fogyasztott.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: A hűtő csapját nem sikerült több alkalaommal sem ragasztással sem forrasztással megjavítani. Így egy fél colos kerti csap került bele ( ! ) mert a gyári horror összegbe került. Ez után már csak némi ügyes gondolkozással kellett megoldani, hogy a gyári bovdenjével is működjön. Sikerült. Ára a javításnak : 500 forint volt. A próbálkozás a gyári alkatrész javítására 5000 Ft az újnak az ára több mint 15.000 Ft lett volna.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem