BMW 3-AS SOROZAT

Futott kilométer: 250 000 km

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Egy kiforoott 4 hengeres előkamrás diesel-technika. Ne várjon tőlle a gazdája egy egész ménes erejét, cserébe alacsony foyasztást és biztosítást kap. De azért megpiszkálható a motor és a túrbó, így kihozható belőle a tartalék, ami nem kevés. A 325tds ugyanez a blokk csak 2 hengerrel több. Az az autó titka, hogy legyen rendben az adagoló, és így keveset fog enni.

Használó

Születési éve: 1983

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 6.2 liter

Fogyasztás országúton: 5.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: -Adagoló tömítésgarnítúra-csere + beállítás. (Akinek folyat, vagy sokat eszik, az ezzel kezdje) -Kuplungcsere -AC pumpa csereLerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: szétcsúszott a jeladós porlasztócsúcs csatlakozója. Csak össze kellett dugni, gondolom a rázkódástól..

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garancia már lejártJavítás összege: 65000 Ft. Leírás: Ez az adagoló tömítéscsere + padozás,beállítás volt. 6hó garanciával. mások 15-20eFt-ért cserélik a tömítésgarnitúrát, de az én esetemben komplett levétel szétszedés, padozás volt.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem