BMW 3-AS SOROZAT
Futott kilométer: 250 000 km
Vegyes fogyasztás: 6 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Egy kiforoott 4 hengeres előkamrás diesel-technika. Ne várjon tőlle a gazdája egy egész ménes erejét, cserébe alacsony foyasztást és biztosítást kap. De azért megpiszkálható a motor és a túrbó, így kihozható belőle a tartalék, ami nem kevés. A 325tds ugyanez a blokk csak 2 hengerrel több. Az az autó titka, hogy legyen rendben az adagoló, és így keveset fog enni.
Használó
Születési éve: 1983
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 6.2 liter
Fogyasztás országúton: 5.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: -Adagoló tömítésgarnítúra-csere + beállítás. (Akinek folyat, vagy sokat eszik, az ezzel kezdje) -Kuplungcsere -AC pumpa csereLerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: szétcsúszott a jeladós porlasztócsúcs csatlakozója. Csak össze kellett dugni, gondolom a rázkódástól..
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garancia már lejártJavítás összege: 65000 Ft. Leírás: Ez az adagoló tömítéscsere + padozás,beállítás volt. 6hó garanciával. mások 15-20eFt-ért cserélik a tömítésgarnitúrát, de az én esetemben komplett levétel szétszedés, padozás volt.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem