SEAT LEON
Futott kilométer: 149 000 km
Vegyes fogyasztás: 11.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Imádom ahogy megy, rettenetesen jól irányítható, nagyon közvetlen, már már diktálja az iramot. Iszonyatosan jó fékek, 45mm-el ültettem, 50-nel szélesítettem elég stabil lett, a gyárival normál használatnál nagyon komfortos volt, autópályán magasabb sebességnél 180 körül kicsit imbolygott. Vettem bele bőr ülést, nagyon kényelmes lett, bár előtte is az volt, igazából csak a design miatt vettem bele. Kicsit tolja az elejét még így is, és picit könnyű a fenek, hamar lehet drifteltetni... :D Utáltam mikor rossz, mert akkor nem bírom hajtani. Szívemhez nőtt. 4 kerekesben is vásárolnék, de egy 0 km-es ugyanilyennek is nagyon örülnék, vennék újra.
Használó
Születési éve: 1981
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 13 liter
Fogyasztás országúton: 10 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 11.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Németországban leszakadt a jobb első elektromos ablak. Anyag+javítás: 60+100€ Gyári lefújószelep csere: anyag+jav.:25+50€ Magyarország: gyújtótrafó 1db csere, anyag+jav.:18500+5000 Ft Első hátsó fékbetét cserék+első tárcsak: anyag+jav: 52000(40%) kedvezménnyel+15000 ft Turbó tengely törés (turbo csere)145000 km-nél, anyag+jav.: turbo:legdrágábban 360000 Ft, legolcsóbban:213000 forint, nekem sikerült egyet akasztani 0km-esen 85000.-ért+15.000 Ft (Köszönet Szabó Rally Team)Lerobbanás oka: motorLeírás: Turbo elszállt.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garancia már lejártJavítás összege: 100000 Ft. Leírás: Nagyon olcsón találtam 0 km-es turbót, egy Civic-re szerették volna felszerelni csak nem passzolt rá (KKK K03), így a srác nem őrizgette, eladta nekem. A szerelés is nagyon baráti áron volt, az autó 2 hetet áltt a szervízben.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Új turbó nyomásának beállítása, Valószínűleg a nyomásszabályzó hibája miatt nem áll be 0,8-ra, hanem néha 1,1-1,3bar aztán hirtelen 0,3-0,4bar.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem