CITROEN XM
Futott kilométer: 275 000 km
Vegyes fogyasztás: 8 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Az elején a típusleírásánál nem szerepel olyan felszereltség, mint amilyen az én autóm, ezért ide írom le a különbséget:ködlámpa, automata klíma, automata váltó (ZF 4HP18-német 4 sebességes), 4 db el ablak, elekromos állítású, fűthető visszapillantók, távirányítós kp zár, 4 db fűthető plüss huzatos "fotel", el. állítható (magasság is) első 2 ülésen, kormányról vezérelt gyári clarion full szervós magnó 6-os cd-tárral, 6 db hangszóró, első-hátsó széles könyöktámasz, hátsó külön légbefúvás, hátsó plusz hővédő üvegezés, fedélzeti computer, pedálos kézifék, 220 v max 280W az autóban, 6 érzékelős (első-hátsó) tolatóradar. POZITÍV: Olcsó üzemeltetés, rendszeres odafigyeléssel olcsó javítás és megbízható működés. Nem kell lengéscsillapítókat cserélni, a fütőmű hihetetlenül strapabíró, nem kopik, nem zörög. Karosszéria kezelt fém, nem rozsdásodik. Nagyon kényelmes utazás, tágas utastér. Computer paneleket külön-külön műszerész is könnyen javítja (ellenállás, vagy diódacsere fillérekért) (ABS, motorvezérlés, hidraktív vezérlés stb. mind külön panel) NEGATÍV: Évente gömbök töltése (7 db), különben felkeményedik a rugózása és oda a varázsa. Hozzá nem értőknek nehézkes, bonyolult a javítása. Elektromos hibák előfordulnak, nem egyszerű javítani, de nem alkatrészigényes. Automata váltóhoz szerintem kevés a 110 LE-s dízel.
Használó
Születési éve: 1975
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 9 liter
Fogyasztás országúton: 7 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: LHM hidraulikus rendszer legfőbb fém nyomáscsöve eldörzsölődött és kilyukadt. Ömlött belőle a zöld olaj, de elértem vele 20 km-re a szervízhelyre.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Garancia már lejártJavítás összege: 50000 Ft. Leírás: Kormánymű vezérlő hidraulika egység szimmeringnél volt olajfolyás. Bontott komplett kormánymű jobban folyt, mint a régi, ezért gyári teflon szimmering lett beépítve az eredeti kormányműbe.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: A fenti hibához ki kellett venni a korámányművet, majd bontott be és ki, régi szimmering-csere és vissza.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem