FORD TRANSIT
Futott kilométer: 112 700 km
Vegyes fogyasztás: 8.2 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Jól variálható,kényelmes/a vezetőnek,mert az utasoknak az üléseit számomra érthetetlen oknál fogva nem lehet dönteni,alapból pedig igen karótnyelt pózben kell ülniük./ Ha üres,csúnyán tud pattogni mondjuk a füvön indulásnál,vagy tolatásnál,ha elforog a kerék,ilyenkor az az érzésem,hogy leszakad a hátsó híd,de eddig még mindíg fentmaradt./hátsókerék hajtás/ Amúgy elég,ha vizes az út,akaratlanul is meg lehet csúsztatni a hátulját fordulásnál egy kicsi gázzal is,ha nincs terhelve. A fék nagyon jó,könnyedén meg lehet állni amikor akarok,és ott,ahol szeretnék,még vészfékezésnél sem okozott csalódást eddig.
Használó
Születési éve: 1968
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8.7 liter
Fogyasztás országúton: 8 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8.2 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: A hazafelé úton már megtréfált,amikor az indításgátló egy lámpánál leállíotta az autót,de ezt némi fejtörés,szerelgetés,és egy kis extra beépített segédanyag beépítésével megoldottam. Azóta gombnyomásra indul,és első pöccre,legfeljebb ha hidegebb volt,akkor kellett kb 1 másodpercig indítózni. Azóta semmi gondom sem volt vele,bár már mindkét első kerékben szelepet kellett cserélni,mert pár hét külömbséggel,mindegyikben elvált a menetes réz rész magától a szelep gumirészétől.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Garancia már lejártJavítás összege: 1500 Ft. Leírás: A fent leírt szeleprobléma,ami alkalmanként 1500-ban volt,de ez legyen a legnagyobb problémám vele.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem