MERCEDES-BENZ E-OSZTÁLY

Futott kilométer: 388 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Legjobban tetszik a megbízhatóság, és a jó értelemben vett igénytelenség, ami látszik a szinte meghibásodhatatlanságában (ámbár óra szerint 388 ezer van benne, szinte biztos, hogy vissza lett korábban tekerve). Nagyon nem tetszik a francia autók kényelmét ismerve a kényelmetlen ülések, valamint a hátsó ülés lehajthatatlansága, ami a csomagtér korlátozottságához vezet.

Használó

Születési éve: 1975

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7.5 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Valójában igénytelen, mint egy Swift, de néhány 10 ezer km-nél nem érdemes tovább halogatni semmilyen szervízt, mert csak többe fog a vége kerülni. A generátorra viszont fokozottan kell figyelni, és ahogy hangot ad, azonnal, még aznap szervízbe vinni, különben generátorcsapágy megszorul, a szíj jó minőségének köszönhetően mindent letép maga körül, aminek a vége 100 ezer fölötti költség! (Egyszer benéztem, másodjára már észnél voltam, és fillérekből megúsztam.)Lerobbanás oka: motorLeírás: Lásd előbbi megjegyzés!

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garancia már lejártJavítás összege: 100000 Ft. Leírás: Lásd korábbi megjegyzést! Szervízköltségek max. 30 ezernél megállnak (évenként 1 alkalommal ennyi, a többi esetben tizenezer)

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem