FIAT UNO

Futott kilométer: 94 000 km

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Tetszett a motor erőssége, minden egyebet utáltam rajta. Pocsék konstrukció, jobb kerülni.

Használó

Születési éve: 1981

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 7.3 liter

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 5 alkalom , ebből 5 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Rendszeres látogatói voltunk a szerviznek: - hátsó futómű kopogott, gumicsere - padlólemez+küszöb+kerékív+hátsó ajtó alja szétrohadt, kilyukadt, hegesztés, tapasztás és csere - fékcső majdnem kilyukadt, csere - kormánymű lógott, csereLerobbanás oka: motor 3 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Gyakorlatilag akkor robbant le alattunk, amikor nem kellett volna: minden hosszabb úton. - éjszaka menet közben a világítás lement (gyújtáskapcsoló csere) - volt, hogy csak hidegen indult (valami visszajelző, ezeknél rendszeres típushiba, csere) - hengerfej deformálódással együtt, több alkalommal, aminek az oka a rossz hűtőrendszer

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garancia már lejártJavítás összege: 40000 Ft. Leírás: A fentieken kívül: - festék lepattogzott róla (több tenyérnyi helyen a tetején), metál szín kifakult, ronda hamuszürke lett - kipufogó szétrohadt - első lökhárító leesett, visszafúrtuk - tekerős ablak tönkrement, nem lehetett feltekerni (fogaskerékszerűség szétnyűvődött) - benzinadagoló eldugult, motor ettől leállt - hátsó ablakfűtőszál szétszakadt magától, nem fűtött - levegőztető gombok és mechanika széttört, bontóból alkatrész - thermosztát tönkrement, csere - csapágyak tönkrementek, csere - teljes gumicsere a csapágyak miatt csüngő felfüggesztésből fakadó féloldalas kopás miatt Na ezek után írjam, hogy szerethető kisautó? Akkor és ott hagyott cserben, amikor éppen nem kellett volna. A vizet forralta, az olajat ette, de legalább a benzint nem pazarolta. A motorja nagyon erős a kasznihoz képest, lazán lehetett vele előzni, jól gyorsult. A FIAT-hoz hűen beváltotta az ígéretét: olasz autót ne vegyetek! Én is tanultam belőle. Egy kiegészítés: az óra szerint csak 80.000 km volt benne, valójában szerintem már több, mint 180.000, amikor megvettük. A rendszámtartó táblából ítélve Németországból kerülhetett ide. A szerelők szerint is olyan technikai megoldásokat raktak bele, amitől csak rosszabb, romlékonyabb, kiszámíthatatlanabb lett a kocsi (visszajelzők, stb). Ezt én is megerősítem.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem