OPEL CORSA C

Futott kilométer: 96 200 km

Vegyes fogyasztás: 5.6 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

A motorvezérlő elektronika,az opc által irt szoftver,ami kb 15 lóerő plusszt hozott az autónak,de nem károsítja hosszú távon radikálisan a motort,és a kopó alkatrészeket sem./NEM P-BOX,vagy CHIP van benne,az semmit nem ér!! Ezzel az apró módosítással nagyot javitottunk az autó menetdinamikáján,az egr szelep ledugózásával együtt ráadásul még a fogyasztás is csökkent 6 liter alá. Igazábol semmi nagy dolog nincs amit nem szeretnék a gépben. mint minden autón ezen is vnnak megszokást igénylő dolgok nekem az easytronic váltó autómata üzemmódja volt:) de élmény vele menni. az egr szelep,és a kopogó kormánymű/széria hiba/ zavart,de megoldódott. szerethető gépsárkány,aki nagyon kényes az üzemanyagra/csak shell v pover dieselt kapott,a kb 65000km alatt!! de nem is volt gondom a befecskendezéssel,/bár common rail =közös nyomócsöves-,ami relative "igénytelen"/ a pumpe düse /pd-tdi/szerkezetekhez képest/. meg a fogyasztásom is gyári érték alatt marad bőven,akárhogy gyilkolom.Ezeken kivül opelesen erős a futóműve,sok gondom nem volt vele.Kis pénzból, megbizható autót tudhatok magam alatt,kevés gondal.Hála az égnek,hogy nem japán,

Használó

Születési éve: 1981

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 5.6 liter

Fogyasztás országúton: 5.8 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 5.6 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom

Meghibásodás leírása: szervizen kívüli szervízlátogatás? egr szelep... ledugóztattam azóta hibátlan,és nem jelez. Mivel törött volt,a második időn kivüli szervizlátogatás ebböl adódó volt,egy stekker szétcsúszott,ezért az autómata/easytronic/váltó 2000-rpm fordulat felett csak túlpörgött,de nem húzott.A saját lábán ment be a szervizbe,és kb 30perc múlva a saját lábán távozott,ami egy fillérembe sem került. A többi miatt ami költve lett rá,a törésböl,és a használatbol eredendő volt,kötelező,kopó dolgok. Leírás: Nagyon szeretem,rettentő megbízható autó,bár a fiat motortól féltem nem is kicsit,de utána néztem vásárlás előtt,azonban rosszat nem irtak róla,és nem is hallottam.Eddig is opelt hajtottam,és valószinűleg maradok is a márkánál,igaz azok benzinesek voltak. 1 audival és hondával szakitottam meg.Az audit nem bántam meg,csak a kötelező szervizek ne lettek volna olyan brutálisak./pdtdi volt a drága/átlagban heti 1000km-t megyek vegyes használatban,az egy év alatt 4 olajcsere,szürők,stb./ A hondárol ne beszéljünk a dupla vezérműtengelyes 1,6.os szarrol/egy pénznyelő csődtömeg/ A corsa szervizét,ha időm engedi magam csinálom,amil értelem szerűen az anyagköltségen kívül nem kerül semmibe.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: hiba? valaki belgumban gazdasági tk-ra törte:) ez itthon kb 300-e ft ba került/jobb első+csomagtér ajtó+ küszöb,+fényezés/,de igy is megérte behozni.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: egr szelep... kb 2 havonta kivillant a motorellenörző lámpa,mindig kitisztíttatam,NEM KELL CSERÉLTETNI/hacsak nem már annyira tönkre ment,hogy takaritás után sem működik jól!! Az újnál is ugyan ez lesz,mert elkormolódik sajna ki nem hagyják,mert eu4-et csak igy tudja teljesíteni.Kitakarítani,aztán egy alu lemezzel,és két 8 as anyával lecsavarozni,és már nem is koszolódik el:)bár fog jelezni az autó,hogy sok a károsanyag,mert van még érzékelő a kipuffugóban is, vagyis szoftveresen is le kell valahogy kötni,de nem koszolódik el a szelep,és nem áll le sehol mert lefullad a sok koromtol.... kb 1 éve nincs vele gond!!!!

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem