BMW 5-ÖS SOROZAT
Futott kilométer: 112 000 km
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Nagyon szeretem, nagyon jó kocsi, én nagyon vigyáztam rá és meg is hálálta! 10.000KM-ként mindig cseréltem az olajat, 40.000KM-enként a váltó és difi olajat is. Soha nem hajtottam meg padlógázon, max. 140KM/h sebességgel mentem vele pályán egyszer, általában 110-120-al utazok vele. A motor (M20-B20) (és a kipufogórendszer) hangja az páratlan, a BMW hathengeres motorjai felejthetetlenek, élek-halok értük a mai napig!!!
Használó
Születési éve: 1960
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 12.3 liter
Fogyasztás országúton: 7.2 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: A motorvezérlő elektronika ment tönkre 15 éves korában, villogott a teljes ledsor, és az autó nem indúlt.Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: A servízbe trélerrel el lett szállítva, és ott detektálták a motorvezérlő elektronika meghibásodását.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Garancia már lejártJavítás összege: 73000 Ft. Leírás: 73.000Ft-ba került szervízköltséggel együtt a vezérlőelektronika cseréje + átvizsgálták teljesen az autót.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Soha nem volt vele gond... (ha az izzók cseréjét nem számolom az évek alatt)
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem