LADA NIVA

Futott kilométer: 380 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

+ mindent kibír + nem kell vele törődni + jó terepjáró + jó munkás kocsi + könnyű vele parkolni (ha más nincsen bele az árokba.. úgyis kijön) + városban elég fürge + nem műúton szószerint meglepően kényelmes. + futóműve bírja a strapát + ha megszokja az ember, a szívéheznő. lehet szeretni. - nemigen használható mindennapos kocsinak - városon kívül, nagy tempónál katasztrofális (80+ km/h) - brutális menetzaj, sípolás, amit eltud az ember képzelni - nagy fordulókör - nagyon nehéz kormány - a fékek.. terepen jó, műúton majdnem jobb lenne ha frédi/béni technikával kilógatnám a lábam... - rozsda.. de csak esztétika miatt. mire átrohad én már nem fogok élni - ronda. nem kicsit. - benzinszag, mindenhol, mindenkor

Használó

Születési éve: 1975

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: autopalya,orszagut

Lakóhely: falu

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 13 alkalom

Meghibásodás leírása: erdőben használom. gyakorlatilag minden hétre jut valami. elhagyott kipufogó, betört lámpa, letört tükör, defekt, felülés miatt kisebb nagyobb bajok. alkatrész árat figyelmbe véve semmivel se úsznám meg ennyikéből. ráadásul akárhol elmegy, ahol 4 kerekű elmehet. tátracsapástól az árvizes agyagos bozótos akármin át. azontúl igénytelen, víz + üzemanyag legyen benne, maximum a gyujtáselosztó ázott be. (sziloplasztos házituning és kész.) gyakorlatilag nemtudom elképzelni hogy tönkremehet. Leírás: ha nem mozdult, akkor vagy telefolyt már vízzel, és azért, vagy mert felült. olyan hogy ne idult volna sose volt.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Garancia már lejártJavítás összege: 30000 Ft. Leírás: tuskónak szaladtam neki, nem vettem észre a gazban. első lengőkar nyomta meg, és eltört a kormányösszekötő rúd.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: mivel fillérekért lehet bele bármit kapni, és egy rendes szaki szinte bármit kicserél órákon belül, bármit ami hibásodik gyárira kell cseréltetni. kuplung munkahengerből utángyártott volt benne, az lett javítva még, de nemsokáig bírta. Talán 1 hetet. ha jól emlékszem 1500 forintal került többe a gyári, azóta semmi gond avval senem. nem szabad spórolni rajta.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem