LADA NIVA
Futott kilométer: 380 000 km
Vegyes fogyasztás: liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
+ mindent kibír + nem kell vele törődni + jó terepjáró + jó munkás kocsi + könnyű vele parkolni (ha más nincsen bele az árokba.. úgyis kijön) + városban elég fürge + nem műúton szószerint meglepően kényelmes. + futóműve bírja a strapát + ha megszokja az ember, a szívéheznő. lehet szeretni. - nemigen használható mindennapos kocsinak - városon kívül, nagy tempónál katasztrofális (80+ km/h) - brutális menetzaj, sípolás, amit eltud az ember képzelni - nagy fordulókör - nagyon nehéz kormány - a fékek.. terepen jó, műúton majdnem jobb lenne ha frédi/béni technikával kilógatnám a lábam... - rozsda.. de csak esztétika miatt. mire átrohad én már nem fogok élni - ronda. nem kicsit. - benzinszag, mindenhol, mindenkor
Használó
Születési éve: 1975
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmetlen
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban:
Fogyasztás országúton:
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás:
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 13 alkalom
Meghibásodás leírása: erdőben használom. gyakorlatilag minden hétre jut valami. elhagyott kipufogó, betört lámpa, letört tükör, defekt, felülés miatt kisebb nagyobb bajok. alkatrész árat figyelmbe véve semmivel se úsznám meg ennyikéből. ráadásul akárhol elmegy, ahol 4 kerekű elmehet. tátracsapástól az árvizes agyagos bozótos akármin át. azontúl igénytelen, víz + üzemanyag legyen benne, maximum a gyujtáselosztó ázott be. (sziloplasztos házituning és kész.) gyakorlatilag nemtudom elképzelni hogy tönkremehet. Leírás: ha nem mozdult, akkor vagy telefolyt már vízzel, és azért, vagy mert felült. olyan hogy ne idult volna sose volt.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Garancia már lejártJavítás összege: 30000 Ft. Leírás: tuskónak szaladtam neki, nem vettem észre a gazban. első lengőkar nyomta meg, és eltört a kormányösszekötő rúd.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: mivel fillérekért lehet bele bármit kapni, és egy rendes szaki szinte bármit kicserél órákon belül, bármit ami hibásodik gyárira kell cseréltetni. kuplung munkahengerből utángyártott volt benne, az lett javítva még, de nemsokáig bírta. Talán 1 hetet. ha jól emlékszem 1500 forintal került többe a gyári, azóta semmi gond avval senem. nem szabad spórolni rajta.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem