VOLKSWAGEN GOLF III
Futott kilométer: 390 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.4 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Leginkább a fogyasztása tetszik. (Légszűrőt, olajat és gyertyát rendesen cserélni kell, ez a titka!!) Nagyon stabil. Ami bosszantó: a müanyag picinységek törése.
Használó
Születési éve: 1952
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7.5 liter
Fogyasztás országúton: 6.2 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.4 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leírása: Az autót nepperek hozták be Németországból. Súlyosan törött volt, amit még Németországban kókányoltak meg (Többek között sok gittel és cineztek is..) Törötten, motorháztető nélkül legalább egy évet álhatott, a szétrobbant akkumulátr sava leette a fél motortérről a kábelvédő szurkosvászon szigetelés és a motorszámot is. A normál limuzinéhoz képest sportosabb, tehát "rázósabb" viszont sokkal stabilabb, főleg a gyári kerékkel (195/50 15" ET35) Legjobb a fogyasztása, 90-nél 6 liter alatt marad..na... Nagyátlaga télen 6,6, nyáron 6,4. Olajcserétől olajcseréig (10-12ezer km) egy liter JÓ MINŐSÉGŰ olaj elég utántölteni. Kuplungozva volt 300ezernél. Első, gyárikuplung! Tönkrement az elektromos ablakemelő (karambolos volt az autó: a porvédelem kaput.) Kiesett az elektromosüvegtető motorrögzítő csavarja, kis logikázással kb 15p alatt megcsináltam magam. Cseréltem rotort és elosztófedelet, meg ami rendes szervizelésekben következik (nagy fékcsere, csövekkel stb) Korrózió: Minden olyan Golf hátsó ajtaja kirohad, ami legalább egy évet áll kereskedésben (ez pedig legalább 3 évet állt, összetörve is...) Jellegzetes rohadás a hátsó ablak körül és az ajtó alján. Az autó annak ellenére nem rohad különösebben, hogy a jobbhátsó oldala gittből van, a tetején kiló gitt és még körben másfél-két kiló. Túra autó, 100-ig nem gyorsul jól, 100-on felül combos, autópályán kiválló, mindegy neki, hogy 140 vagy 160... Megvételre elektronika nélküli tekerősablakos 1,8 GL-CL-t javaslok. Ha nem volt törött, nem rohad. Ami gond, a műanyagok, nem bírják a fagyást, 10 év után törékennyé válnak, pl a kesztyűtartózár. Amelyik autó egyszer ki volt csontozva (festés karosszériázás) az nyöszörg belül, nyikorog, a patenteket nehéz visszarakni. Gyerekeknek, elsőautónak nagyon jó, egy diszkótúrán doboz cigi vagy energiaital árát spórolja meg nekik. Ez az 1781kcm-s VW motor a világ valaha gyártott egyik legjobb benzines motorja. (Jó a "hátradőlő" 1,6-os ill az I-es Golfokban az 1,5-ös is) Leírás: Könnyen szerelhető, a gyerekekkel az udvaron cseréltünk vízpumpát (kb 300ezret bir) Kupplung 250ezret szokott bírni. Kupplungbowden 500ezer. Féltengely 500-700ezret bir. Lengéscsillapító és atöbbi kátyúfüggö. Nem érdemes megvenni a kínai gagyi trapézgömbfejet. Hátsó csapágykészlet 100féle VW-Audi-Skoda (Felicia) tipushoz azonos, olcsó, 300..érdemes jót venni F.A.G 6000. Típushiba az ABS vezeték korróziója a toldatnál. A belső vezeték rezes, a jeladóé pedig cinbevonatú, a kető rakcióba lép.. GYári készlet 16600 -mert a korai típusoknál a jeladó fémháza belerohad a féknyeregbe. Csak roncsolásal vehető ki.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: elektromos rendszer Garanciaidőben, fizetősJavítás összege: 11000 Ft. Leírás: Inkább bontott elektromosablakszerkezetet vegyünk, mint kínai kompletet.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem