PEUGEOT 406
Futott kilométer: 214 400 km
Vegyes fogyasztás: 8.5 liter
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
A gyári Michelin gumik tetszettek a legjobban. Úúútálom az ülését! Az úttartását, a parkolhatóságát. A tükrök vacakok!
Használó
Születési éve: 1952
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: higgadt
Döntően hol autózik: autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: higgadt
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 12 liter
Fogyasztás országúton: 8.2 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 8.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 9 alkalom , ebből 2 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Nehéz volt lenyelnem, hogy a Peugeot 150ezernél érik kuplungozásra, eddigi autóim (és a másik) 250-300ezerig birták. A kuplungozás óta folyik az olaj a féltengelynél.A vezetőülés beülésre puha, 30km után kín, túlságosan puha, kinyírja a gerincemet. A műanyagok nyikorognak az ajtó-belsőkeretben. nyikorog máris a hátsófutómű, kezd összerohadni az ágyazás -az esztergályoso szerint banális Peugeot hiba, magyar ember bronzperselyt csináltat bele és kész. A sebességi fokozatok esetlegesen belrakva valami áttét oszt jaóvan. Nem lehet csorogni 50-nel V-ben, még IV-ben sem. Ilyen vacak autót még nem vezettem pályafutásom során. A korábbi Peugeot-kban a műanyagok nem ilyen vacakok voltak. Műszálas plüss, borzalom. A műszerfal japánautóba való. A csomagtartó kicsi. Az autó instabil és szélérzékeny -egy kamion szele meglöki a 'pályán. (Ez az ára a "kényelmes" rugózásnak. A kormány gyerekjátékba való joystick. Nem elég fordulékony, a kormányáttételezés rossz. Lerobbanás oka: hajtás / váltóLeírás: Kétszer kellett kuplungozni. A második kuplungozás kamu volt, csak az öszeszereléssel lehetett baj. Ezt el is mondtam, kinevettek, hogy álljak be hozzájuk szerelőnek, van felvétel. Kértem a kiszerelt vadiúj kupplungot, odalöktek valamit a csomagtartóba, ami nem is a típusból van. Garancia nincs.A garancia Magyarországon csak duma érvényesíteni nehéz. Az autó náluk van: vagy fizetek vagy marad az autó.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 300000 Ft. Leírás: Ez az autó vacak, olyan emberek tervezték, akiket nem is érdekelt, mi lesz a munkájuk eredménye. Esetleges, vacak, rakok oda valamit, legyen ilyen is.. Az állítható kormány legalsó állásában magasabban van, mint egy normális autóban.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Sok próbálkozás boszantó apróságokkal
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem