X-Tomi Design: ilyen lehet a Volkswagen T6

Orbán Viktor új autója? X-Tomi megrajzolta a Volkswagen T6 Multivant

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Orbán Viktor megjelenésének szerves része lett a Volkswagen Multivan. Ősszel utóbbiból jön az új kiadás. Vajon átül a miniszterelnök úr?

Már 2003 óta fut a Volkswagen T5, azaz a Transporter ötödik generációja. Állítólag idén nem csak a márka kisebb egyterűi, a kompakt Touran és a már középkategóriás Sharan lép új generációba, hanem a furgon alapú, de leginkább exkluzív, Multivan kiadásával már luxusautó Transporter is. X-Tomi utóbbit, az Orbán Viktor autójaként ismert Multivant rajzolta meg T6-os kiadásban.
Hirdetés

A márka mai modelljeiről ismert vonásokkal ruházta fel, olyanokkal, amelyekkel például az Év Autója díjra is esélyes új Passat mellett is a flottába illőnek tűnik. A virtuáltuner elképzelése szerint marad természetesen a hasábforma, s a pletykák szerint a dimenziók sem sokat változnak, marad a 3 és 3,4 méteres tengelytáv-opció. Nem kizárt, hogy a motorpaletta kizárólag egyetlen egységből, a 2.0 CR TDI több teljesítményszintű változatából fog állni, hiszen a legfőbb konkurens Mercedes-Benz V-osztály is csakis egyetlen motort, a 2,1 literes turbódízelt kínálja vevőinek.
Ha lesz új Multivan, sanszos, hogy a modellhez évek óta hű miniszterelnökünk, Orbán Viktor is átül az új modellbe. Persze az sem kizárt, hogy ragaszkodni fog jelenlegi autójához és benne a megszokott főnöki székéhez.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 23:00
    Permalink

    Vagy esetleg az X-Tomi Design olyan cég, mint a Pininfarina, Bertone, Italdesign? Megkereste őt a VW, és kérte h rajzolja meg a köv Transportert? Mert ha nem, akkor tényleg nem értem hogy minek ez a cikk…

  • 2017.10.28. at 23:00
    Permalink

    Nem akarok megbántani senkit, és az sem célom hogy bárkinek a munkáját ledegradáljam, esetleg az illetőt rossz színben tüntessem fel. De ezeknek a cikkeknek mi értelme van? a VW-nél Alfánál, meg még nem tudom hol azt se tudják h X-Tomi létezik. Egy virtuáltuner, aki hobbiból rajzolgatja ezeket, és ebből “hír”-t faragnak. Ha a Trion Supercars: Nemesis modelljéről jelenne meg cikk, arra azt mondom h oké, mert az olyan “virtáltuning” amit a gyártó készített, hivatalos kép. De ez mióta hír, hogy az autónavigátor kedvence megint rajzolt valami szépet hobbiból? (még1x mondom, nem lefikázni akarom, szép, igényes munkákat készít, de krvára nem hír. Rengetegen vannak még rajta kívül is, mások munkája nem nagyon jeleneik meg. Miért is? Mert nem hír, nem a gyártótól kiadott hivatalos képek stb…) Szóval csak ennyit szeretnék megkérdezni: mi célja van ezeknek a cikkeknek?

    Ha esetleg az a gond, hogy nincs miről írni: de van. A fent említett nemesisről is lehet,
    BMW : Light & Charge= utcai lámpa beépített “villanyverdatőtővel’ ” (Münchenben lesz is)
    Reiter Engineering és KTM közösen elkészítik az X-BoW versenyváltozatát.
    Chevrolet Camaro COPO
    Ford Mustang GT King Cobra
    RR Phantom Maharaja Drophead
    Jaguar F-Type AWD
    Fiat FCC4
    Mercedes G-Code
    Volvo V60 crosscountry
    A Mercinek is van már (BMW Audi után) motorkerékpár gyártója: az MV Agusta 25%-át felvásárolta, együttműködésit kötöttek stb.
    Jeep Renegade Riptide
    Bentley Grand convertible concept
    NanoFLOWcell: quant a konkurens totalcar már rég megírta róla a cikket
    [url]http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/13/quant_s-sportlimousine_nanoflowcell/[/url]

    De h ha annyira a nem gyári dolgok érdekesek? akkor sem kell egyből virtuáltuningért nyúlni: Vorsteiner GTR4, Wimmer KTM, Techart Macan, Novitec Ghibli stb.

    A Lada Samara megünneplése meg a hab volt a tortán, amikor ’94-es az RS2, annak szántam volna inkább “szülinapi” cikket, vagy az RS sorozatról (mert ugye RS2-vel kezdődött).

Vélemény, hozzászólás?