X-Tomi Design: ilyen lehet a Volkswagen T6
Orbán Viktor új autója? X-Tomi megrajzolta a Volkswagen T6 Multivant
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Orbán Viktor megjelenésének szerves része lett a Volkswagen Multivan. Ősszel utóbbiból jön az új kiadás. Vajon átül a miniszterelnök úr?
A márka mai modelljeiről ismert vonásokkal ruházta fel, olyanokkal, amelyekkel például az Év Autója díjra is esélyes új Passat mellett is a flottába illőnek tűnik. A virtuáltuner elképzelése szerint marad természetesen a hasábforma, s a pletykák szerint a dimenziók sem sokat változnak, marad a 3 és 3,4 méteres tengelytáv-opció. Nem kizárt, hogy a motorpaletta kizárólag egyetlen egységből, a 2.0 CR TDI több teljesítményszintű változatából fog állni, hiszen a legfőbb konkurens Mercedes-Benz V-osztály is csakis egyetlen motort, a 2,1 literes turbódízelt kínálja vevőinek.
Ha lesz új Multivan, sanszos, hogy a modellhez évek óta hű miniszterelnökünk, Orbán Viktor is átül az új modellbe. Persze az sem kizárt, hogy ragaszkodni fog jelenlegi autójához és benne a megszokott főnöki székéhez.
Katona ur ebreszto!!! Minek kell elbulvarosodni, a totalcar szintet kovetni?
Teljes mértékben egyetértek Gery-vel!
Vagy esetleg az X-Tomi Design olyan cég, mint a Pininfarina, Bertone, Italdesign? Megkereste őt a VW, és kérte h rajzolja meg a köv Transportert? Mert ha nem, akkor tényleg nem értem hogy minek ez a cikk…
Nem akarok megbántani senkit, és az sem célom hogy bárkinek a munkáját ledegradáljam, esetleg az illetőt rossz színben tüntessem fel. De ezeknek a cikkeknek mi értelme van? a VW-nél Alfánál, meg még nem tudom hol azt se tudják h X-Tomi létezik. Egy virtuáltuner, aki hobbiból rajzolgatja ezeket, és ebből „hír”-t faragnak. Ha a Trion Supercars: Nemesis modelljéről jelenne meg cikk, arra azt mondom h oké, mert az olyan „virtáltuning” amit a gyártó készített, hivatalos kép. De ez mióta hír, hogy az autónavigátor kedvence megint rajzolt valami szépet hobbiból? (még1x mondom, nem lefikázni akarom, szép, igényes munkákat készít, de krvára nem hír. Rengetegen vannak még rajta kívül is, mások munkája nem nagyon jeleneik meg. Miért is? Mert nem hír, nem a gyártótól kiadott hivatalos képek stb…) Szóval csak ennyit szeretnék megkérdezni: mi célja van ezeknek a cikkeknek?
Ha esetleg az a gond, hogy nincs miről írni: de van. A fent említett nemesisről is lehet,
BMW : Light & Charge= utcai lámpa beépített „villanyverdatőtővel’ ” (Münchenben lesz is)
Reiter Engineering és KTM közösen elkészítik az X-BoW versenyváltozatát.
Chevrolet Camaro COPO
Ford Mustang GT King Cobra
RR Phantom Maharaja Drophead
Jaguar F-Type AWD
Fiat FCC4
Mercedes G-Code
Volvo V60 crosscountry
A Mercinek is van már (BMW Audi után) motorkerékpár gyártója: az MV Agusta 25%-át felvásárolta, együttműködésit kötöttek stb.
Jeep Renegade Riptide
Bentley Grand convertible concept
NanoFLOWcell: quant a konkurens totalcar már rég megírta róla a cikket
[url]http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/13/quant_s-sportlimousine_nanoflowcell/[/url]
De h ha annyira a nem gyári dolgok érdekesek? akkor sem kell egyből virtuáltuningért nyúlni: Vorsteiner GTR4, Wimmer KTM, Techart Macan, Novitec Ghibli stb.
A Lada Samara megünneplése meg a hab volt a tortán, amikor ’94-es az RS2, annak szántam volna inkább „szülinapi” cikket, vagy az RS sorozatról (mert ugye RS2-vel kezdődött).
Azért ezt nem bonyolult kitalálni. Nem változik semmit….