Négy autóból áll a gazdagon felszerelt Ocean Race kínálat: V60, V70, XC60 és XC70
Kék plakettek díszítik a sárvédőket
Marketinges szempontból bevett imázsépítő taktika, hogy a márkákhoz illő rendezvényeken jelennek meg az autós cégek, döntően fő-, de akár mint névadó szponzorok. Az események között roppant népszerűek a különféle sportesemények. A prémium márkáknál tarol a golf, a tenisz, a lovas díjugratás, újabban pedig a síelés legtöbb ágazata; és ezt a műfajt lehet olyan jól csinálni, hogy ha ma azt mondjuk Volvo, akkor mindenkinek a vitorlázás, a Volvo Ocean Race ugrik be. A svédek kezdetben csak szponzorálták a Föld körüli viadalt, de annyira megtetszett nekik a műfaj, hogy megszerezték a jogokat, és immáron saját gyermeküknek tekinthető az embert próbáló küzdelem. Persze, autógyár lévén maximálisan kihasználják a lehetőségeket, és időről időre így születnek meg a Volvo Ocean Race (VOR) modellek, amelyekből idén négyfélét lehet választani - a különleges hangulatú V60, V70, XC60 és XC70 autókból a tervek szerint 7500 példányt szeretnének értékesíteni.
Stílusos az XC modelleknél a vitorlások kötélzetét idéző fogantyú a dombornyomást is kapott rolón. Különleges varrással készülnek a bőrülések. Mintás a felület az ajtódíszítésen
Mitől egyediek a VOR kivitelek? Először is a fényezéstől, mert az Ocean Blue és az Electric Silver más Volvókhoz nem elérhető, ahogy a sok-sok apró dekoráció sem. Ez alatt döntően a vitorlázáshoz kapcsolódó emblémákat, feliratokat, díszléceket kell érteni, továbbá szóra érdemes a világos vagy fekete bőrülések varrása, emblémázása is. És voltaképpen ennyi, az Ocean Race a stílusról szól, egy közösséghez való tartozásról, és a Volvo ezt elegánsan nem köti motorhoz, a típusokhoz eleve rendelkezésre álló erőforrások bármelyikével párosítható a VOR dizájncsomag.
Volvo Ocean Race emblémák találhatók az első ülések háttámláin. A belső színvilág csak világos vagy fekete lehet, a bőrkárpitozás szériatartozék