Volkswagen tuning amerikai módra
Nézd meg ezt az öt átalakított Volkswagent az USA-ból
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Wörthi-tó mellett gyűlnek össze évről évre a különlegesebbnél különlegesebb tuningolt Volkswagen modellek, ám nem ez az egyetlen nagyszabású találkozó a világon, ahol egyedi „népautók” adnak találkát egymásnak.
Európában is ismert és kizárólag az Egyesült Államok piacán kapható típusokat egyaránt láthatsz, ha lejjebb görgetsz
Georgia állam ad otthont az európai autók nagy éves találkozójának, ahol a Volkswagen is megmutatta a legújabb tuningverdáit. A SoWo: The European Experience néven elhíresült összejövetelről most öt érdekes masinát mutatunk, amelyek közül három típust itthon is ismerünk.
Elvetemült tuningötletekből az USA-ban sincs hiány
A VW Golf R Abstract neve sokatmondó, már első pillantásra világossá válik, hogy miért kapta ezt a nevet. A feltűnő fóliázás mellett persze a 2,5 centis ültetés, illetve a 20 colos könnyűfém felnik is látványosak, ahogy az egyedi küszöblécek is. A kipufógórendszert alakították még át, valamint a kormánykerék valódi szénszálas betéteket kapott, a bőrborítású részét pedig kék varrás díszíti.
A nonfiguratív festészet mesterei is megirigyelnék a Golf R fóliáján látható kompozíciót
Az Arteon R-Line változatához óvatosan nyúltak, hiszen eleve rendkívül látványos. A figyelemfelkeltő jellegét a rikító sárgászöld színnel növelték. Az átalakítás emellett kimerült a 20 colos egyedi felnikben és a 7,5 centis ültetésben.
Az Arteont nem bolygatták meg nagyon
A Tiguan R-Line Aero az absztrakt Golfhoz hasonló fóliát kapott, viszont szabadidő-autó jellegét hiába hangsúlyozza a méretes tetőcsomagtartó, a közel 13 centis ültetéssel minden esélyét elvesztette arra, hogy valaha is terepre lépjen. Sőt, már egy nagyobb úthiba is a „torkán akadhat”, mondjuk a 20 colos könnyűfém felnijei eléggé tömörek.
A Tiguan elveszítette SUV jellegét
Kár, hogy Európában nem forgalmazzák az új Jettát. Bár sajnos a szedánok iránti kereslet egyre csökken
Az Európától távol maradó Atlas szabadidő-autót a Volkswagen ralikrossz versenyzője, Tanner Foust elképzelései alapján alakították át. A terepjárós hangulatot kimaxolták, hiszen vaskos terepgumikat, látványos sárvédő szélesítéseket kapott, és a tetőn, illetve a lökhárító alatt vízszintesen végigfutó segédfények egy igazi kalandor személyiségével ruházzák fel az Atlast.
Igazi kalandort faragtak a hatalmas Atlasból