Vízálló ülésekkel debütált az új Subaru Outback

Hatodik generációjához ért a Subaru terepes kombija, az Outback

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A New York-i Autószalonon rántották le a leplet az új generációról. A forma részleteiben változott, marad a boxermotor és az összkerékhajtás.

Remek érzékkel találta meg a maga piaci rését a Subaru. A globális autóipart tekintve a kicsinek és függetlennek számító gyártó olyan modelleket kínál, amelyek máshol nem találhatóak meg. A hatodik generációjához érkezett Subaru Outback is ilyen: szimmetrikus összkerékhajtás, boxermotor csak a Subarunál szerepel az étlapon.
Hirdetés
Az Outback és a Legacy is a Subaru globális platformjára épül és a motorok terén is közösködnek. A választék kétféle erőforrásból áll, a gyengébbik motor egy 2,5 literes (185 lóerős) boxer hengerelrendezésű szívó benzinmotor, a erősebbik verzió pedig egy 2,4 literes turbómotor (264 LE), melyben szintén fekszenek a hengerek. A Subaru hagyományaihoz híven mindkét motornál az erő átviteléről fokozatmentes CVT váltó gondoskodik és összkerékhajtás nélkül nem is lehet megvásárolni az Outbacket. Az új platformnak hála a torziós merevsége az ötödik generációhoz képest 70%-kal javult, és nagyobb az utasok túlélési esélye is, ugyanis a karosszéria 40 százalékkal több energiát tud elnyelni egy frontális- vagy oldalütközés esetén. Minden Outbackben alapáron jár majd az Eyesight fantázianevű többkamerás rendszer, ami magába foglalja az aktív sávtartót, a távolságtartó tempomatot, az ütközés-elkerülő rendszert és a tolatókamerát, amely még a keresztirányú forgalomra is figyelmeztet és adaptív tempomat is bővíti a biztonsági arzenált. Az új Outback a New Yorki-i Autószalonon Onyx Edition nevű kiadással is debütált, amely kívülről a fekete alufelnikről és szintén fekete hátterű fényszórókról ismerhető fel, belül pedig vízálló huzat borítja az üléseket, így a vizes/sáros túrázók is nyugodtan szívvel szállíthatóak.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2019.04.21. at 20:26
    Permalink

    Kicsinek kicsi, de nem független: tudtommal a Toyota a fő részvényese a Subarunak, ami némileg megmagyarázza az utóbbi évek elrettentő formavilágát.

Vélemény, hozzászólás?