Vitorlásbajnok a Ford új márkanagykövete

Újabb márkanagykövetet avatott a Ford

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Ford SUV kínálatának kereslete tavaly több mint 24 százalékkal emelkedett, a három modellből álló paletta legnagyobb tagja mellé mostantól egy világbajnok sportolót is társíthatunk.


A Ford SUV kínálata hazánkban még nem túl széles, ám a hatalmas sikereknek köszönhetően már több új modellen is dolgozik a márka, amivel az európai piacot erősítik. A Kanadából átigazolt és európaiasított Edge az SUV-k élére érkezett, az EcoSport és a Kuga fölé. Tavaly 24,3 százalékos növekedést könyvelt el a hazai importőr az eladott SUV-kat tekintve, az európai számok pedig 2005 és 2015 között 25 százalékkal növekedtek. A hazai sikereket ünnepelve a Ford Edge mostantól különösen kiemelt figyelemnek örvend.

Hirdetés

A Ford márkanagyköveti projektjét bővítette most a hatalmas városi terepjáróval. Korábban Kiss Gergely az Európában először értékesített új Mustang nagykövete lett, Dobó Kata pedig a Fiesta után a frissített EcoSport mellett pózolhat büszkén. Az Edge mellé szintén egy élsportolót kerestek, aki Európa legrangosabb tókerülő versenyének, a balatoni Kékszalag vitorlásversenynek tizenháromszoros világbajnoka, Litkey Farkas lett. A versenyző kiemelte, hogy különösen szimpatikus számára az Edge megjelenése, valamint ereje, hisz mindennapi használatos autójaként elvárása, hogy ugyanúgy legyen elegáns, mint hatékony, hisz nem ritka, hogy hajóját maga után kötve utazik. Bár Litkey Farkas a fekete autók híve, azt talán nem bánja, hogy a kikötőben sokkal jobban mutat egy fehér Edge, mostantól ezt a Sport felszereltségű SUV-t használja.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?