Viszlát, Mitsubishi Lancer Evo?
Lehet, hogy az Evolution X az utolsó sportos Mitsubishi
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Elképzelhető, hogy utód nélkül búcsúzik az Evolution X, sajnos a gyér kereslet kikukázhatja a Mitsubishi Lancer ikonikus izomváltozatát.
Japánból származó sajtóhírek szerint a Mitsubishi még az idén leállhat az Evolution X gyártásával, az ok pedig egyszerű: nem veszik elegen az ikonikus izomszedán aktuális sorozatát. Utódról egyelőre szó nincs, sajnos könnyen elképzelhető, hogy véget ér az Evo-sztori.
Az az Evo-sztori, ami 1992-ben kezdődött a ralivilágbajnoki projekt háttériparaként - Japánban 92 ezer, a világ egyéb tájain 154 ezer ralidonor vagy "csak" utcán használt modell fogyott a 2,0 literes tubómotorjával már születésekor is 250 lóerős, tuningoltan nem ritkán 500-600 lovasra húzott összkerekes sportlimuzinból.
Korábban (jó rég, még 2011-ben) azt pletykálták, hogy az Evo XI-gyel új, más, hibrid irányba megy el a japán gyártó.
Szia!
Mi a gond a 10. szériás Evo-val?
Szomorú, ha az Evo X-ből vonnak le következtetéseket az eladasokra vonatkozóan… Az ugyanis a legrosszabb EvO ami valaha a piacra került. A legendákat (3-6-9) még most is úgy veszik, mint a cukrot.
Szerintem már az is nagy dolog ha egy rendes Lancert kapunk és nem olyan szörnyszülöttet mint az utolsó Galant…
Pedig volt némi útkeresés a Xesnél, remélem marad azért valami a legendából…