Sajnos a kép csak rajongói fantázia (kép: Fabien Rougemont)
Előszeretettel nyúl mostanában a Ford a már bejáratott nevekhez. Gondoljatok csak a
Pumára, ami szabadidő-autóként éledt újjá, de az USA-ban hamarosan bemutatják a Bronco terepjáró reinkarnációját is. Nem csoda, hogy felmerülnek más nevek is, amelyeket érdemes volna leporolni. Ilyen például a Capri is.
Ha érkezne egy új Capri, valószínűleg hibrid vagy villanyhajtású lenne (kép: Fabien Rougemont)
Az Autocar magazinnak nyilatkozva Amko Leenarts, a Ford európai dizájn felelőse hintett el egy mondatot, ami akár bizakodásra is okot adhat, persze az is lehet, hogy semmit nem jelent.
„Ki ne szeretné visszahozni a Capri dizájnját?” – fejtette ki gondolatait Leenarts.
„Mindannyian szeretnénk. De korszerűnek kell lennie és illeszkednie kell a Ford jelenlegi palettájába. Lenyűgöző egyébként, hogy milyen neveink vannak, amelyek megmozgatják az emberek érzelmeit”.
A Puma és a Bronco után egy halvány esély mutatkozik a Capri feltámasztására is, valószínűleg nem véletlenül ezt a nevet hozta szóba Amko Leenarts
A Ford Capri három generációt élt meg Európában 1969 és 1986 között, sőt az első generáció még Ausztráliában és Dél-Afrikában is készült. A második generációt már csak Németországban, Nagy-Britanniában és Belgiumban gyártották, míg a harmadik generációt már csak Németországban, a kölni gyárban.
Három generációt élt meg a Capri