Szinte egy az egyben a régi Fisker Karma az új Karma Revero, megtartották a tetőbe épített napelempanelt, amivel az egyébként konnektorról is tölthető akkumulátorait képes táplálni, de új multimédiás rendszert kapott, ennél többet csak a nagy bemutatón mondanak
Fura dolgok történtek a
Fisker Karma körül, először egészen úgy tűnt, hogy bomba siker lesz és szépen haladnak fölfelé a létrán új modellekkel. Még a sztárok is bevásároltak a Karmából, elég exkluzív, mutatós, meg persze erős kocsi volt ahhoz, hogy belopja magát a gazdagok szívébe. Hibrid csúcstechnika, ráadásul konnektorról tölthető, ütős dizájnnal, aztán
Henrik Fisker lemondott cégéről. Ugrott a Karma is, egészen az új befektetők zsebébe, akiknek új márkát kellett hozzá alapítaniuk, ez lett a Karma, az autójuk pedig a Revero.
Nagy ötlet
megtartani a Karma nevet, ráadásul márkanévként, ha már az első autójuk szinte centire ugyanaz, amit a Fisker gyártott. Bár nem mai konstrukció, egy-két bőrt még lehúzhatnak a Karmáról, viszont hamar elő kell majd állniuk egy új modellel, a kevés változtatás miatt nem fogja sokáig húzni a Revero. Egyelőre semmi konkrétat nem közöltek róla, szeptember 8-án lesz a nagy leleplezés, de meglepődnénk, ha az eredeti Karmától drasztikusan eltérne a specifikációja.