Több mint kétezer cikket olvashattatok idén az Autónavigátoron, köztük új és használt autók tesztjeit, rengeteg sztorit, jubileumi anyagot és persze a legforróbb híreket. A rengeteg különféle iromány között minden hónapban akadtak kiemelkedően jól teljesítő cikkek, éppen ezért számunkra is érdekes visszatekinteni és megnézni a nyers adatokat. Már hagyománynak számít, hogy az év utolsó napján összegyűjtjük a legolvasottabb témákat. Itt az ideje tehát végignézni hónapról hónapra, hogy mely cikkek hozták a legtöbb kattintást, jöjjön a 2023-as visszapillantó.
Januárban megértük, hogy egy Dacia is lehet jobban felszerelt, mint egy alapáras BMW: ha itthon nem is, de egyes piacokon biztosan. Amíg a bajorok havidíjért kínálnak ülésfűtést, a Dacia fillérekért örökre adja, és
Angliában még viccet is csinált a prémiumgyártóból.
Februárban arra hívtuk fel a figyelmet, hogy mindösszesen egy kis logikus gondolkodás és némi előre tervezés kell az egyre dráguló autópályamatricák költségeinek lényeges lecsökkentéséhez.
Érdemes a korábbi útjaink és jövőbeni útvonalterveink ismeretében előre dönteni a megyei matricák vásárlásáról, mert elég csak néhány 10 napos matricát venni évente ahhoz, hogy feleslegesen fizessünk extra összegeket.
Márciusban sokkolta a hazai internetezőket a híráradat, miszerint indiai nőket keresnek Magyarországra kamionsofőrnek, a jelentkezőknek pedig még jogosítvánnyal sem kell rendelkezniük, mert a képzést is fizetik, ráadásul még a fizetés is magasnak hangzik. A legolvasottabb cikkünk így érthető okokból
ennek a jelenségnek a gyors magyarázata lett a hónapban.
Áprilisban is gyakran figyeltek a levegőből a rendőrök, ráadásul videókat is tettek közzé az akciókról. Az egyik ilyen videón egy Tata körzetében található STOP táblánál büntettek meg egy autóst, mi pedig
lehoztuk a felvételt, amelyen jól látható a szabálytalanság. Jogos kérdés, hogy veszélyeztetett-e bárkit a videón látható suzukis, ám a bizonyítványt magyarázni itt sem igazán lehet, megállni ugyanis egyértelműen elfelejtett. A sofőr bírságot kapott, mi pedig kiváló olvasottsági adatokat.
Májusban attól volt hangos az internet, hogy
hatvannyolc biztosító perelte be a Hyundait és a Kiát, mert "elfelejtettek" indításgátlót rakni az olcsóbb, amerikai modellekbe, így a járművek feltörése és egyes elemek megrongálása után egy egyszerű USB kábellel be lehetett indítani őket. Mindez hullámot indított, szórakozni vágyó fiatalok és céltudatos bűnözők sora törte be egyszerűen az ablakot és kötötte el ezeket az autókat, több járművel balesetet is okoztak.
Júniusban hatalmas autótemetőről készült drónfelvételek terjedtek az interneten: Egy Youtuber utánajárt a képsoroknak, állítása szerint az egész kínai villanyautó-nagyhatalom egy hatalmas, pazarló átverés, ahol rengeteg járművet csak a számok miatt gyártottak le az utóbbi évtizedben. Talán mégsem akkora a kínai vllanyautó-biznisz, mint azt a gyártók állítják? Az
ezzel kapcsolatos, júniusi legolvasottabb cikkünkből kiderül!
Júliusban a hazai piacon nem elérhető, ám napfénytetővel és 183 lóerős hibrid rendszerrel is 10 millió forintnak megfelelő összegért hazavihető, 8 üléses Suzuki Invicto kavarta meg leginkább az állóvizet. Ha akkora lenne az érdeklődés magára az autóra, mint amekkora az ezzel kapcsolatos írásunkra volt, akkor lehetséges, hogy megérné Magyarországon is forgalmazni
a SUV-nak álcázott családi egyterűt.
Augusztusban a budapesti agglomerációt és az M0-s utat tehermentesítő gyorsforgalmi szakasz kapott új jelölést egy az MKIF weboldalán megjelenő ábra szerint. A műszaki térképen
az érintett szakasz mellett az M200-as név tűnt fel, amelyről mi is beszámoltunk, ez pedig kiemelt érdeklődésre tett szert az olvasóink körében.
Szeptemberben visszatért a 2022-es év szelleme: elég volt egy újabb ársapkát megemlítenie a miniszterelnöknek ahhoz, hogy ez legyen a legolvasottabb cikk az oldalunkon. Pedig mindösszesen annyi történt, hogy Orbán Viktor a péntek reggeli szokásos rádióbeszélgetésében
nem zárta ki az újabb benzinárstop bevezetését, ha a szükség úgy hozza. Ezek szerint nem így hozta, ugyanis ilyesmiről ezt követően szó sem esett.
Októberben és novemberben is ugyanaz az október utolsó napján megjelent cikk lett a legolvasottabb, amelyben
az autópályán ideális sebesség megválasztásáról volt szó. Októberben a második legolvasottabb cikk,
a frissített Suzuki Across tesztje egy hajszálnyival maradt csak el ettől a címtől, ám sokkal érdekesebb, hogy a november hónap második legtöbb kattintását szintén egy október végén megjelent cikk hozta, amelyben
egy a Kínában szabálytalanul parkoló járműveknek szánt különleges eszközt mutattunk be. A november hónapban készült legolvasottabb cikk így a
BYD kínai autómárka Magyarországi gyárának lehetséges helyszínével foglalkozó cikkünk lett, mint azóta már kiderült, valóban az ország déli régiójában, méghozzá Szegeden épül majd fel az üzem.
Decemberben a legolvasottabb cikk az oroszországi Garage54 egyik videójának ajánlója lett. Az orosz szerelők
mosogatógépekbe való kapszulákkal próbálták meg tisztára mosni egy Lada motorjának hűtőrendszerét. A víz és olaj keverékéből álló "tejeskávéhab" végül nyomtalanul eltűnt, ezt pedig rengetegen néztétek végig a mi oldalunkról átkattintva.
És ha már szó esett a videókról, a saját Youtube-csatornánk is komoly fellendülést könyvelhetett el idén. Rengeteg új, formabontó tartalommal próbálkoztunk, ami egyértelműen sikert hozott: többszörösére nőtt a videók átlagos megtekintési száma és majdnem megdupláztuk a feliratkozóink számát.
A Dacia modellek költségcsökkentő trükkjeivel foglalkozó, idei legnézettebb videónk 136 ezer megtekintést ért el, míg a 600 ezer forintért vásárolt, Pénztemető névre keresztelt
Audi A6 helyreállítása és
az Európán átívelő tesztköre összesen több mint 400 ezer megtekintést hozott. Ha tehát eddig nem követted volna a Youtube csatornánkat, akkor mindenképp megéri rápillantani az új tartalmakra, mert jövőre is rengeteg új, érdekes tartalommal készülünk ezen a felületen is. Addig viszont
sikeres és boldog, egészséggel és mosolyogva levezetett kilométerekkel teli új évet kívánunk nektek, illetve szokás szerint köszönjük, hogy olvastok minket, valamint nézitek a videóinkat. Találkozunk 2024-ben is!