Reménykedtünk, hogy a Subaru szakít rossz szokásával, és ezúttal a Legacy szériakivitelén is marad valami szép részlet az amúgy ígéretes tanulmányról, de ez megint nem jött össze. Hűtőmaszk nélkül meg nem mondanánk róla, hogy ez egy Subaru. Ettől függetlenül, a képek alapján a dizájn jobban sikerült mint a korábbi
Az idén 25 éves középkategóriás Legacy hatodik generációja unalmas külsőt kapott, hiába lelkesedett a publikum a tavaly bemutatott koncepcióért. A képeken látható szedánnál a Legacy kombi előfutáraként kezelt Levorg is sokkal vérpezsdítőbb
Az autó emelkedő övvonala rendben lenne, de sem az orra, sem a hátulja nem hoz semmi egyedit, amiről felismerhető lenne. Oldalnézete decens, de bármelyik koreai konkurens szebb nála
Itt már otthon lehetünk. Kályhaezüst- és mű fabetétekkel, ha nem is lett csinos, de subarusan egyben lévőnek tűnik a beltér és az anyagok minősége is
Új a középkonzol és a kormány. Már csak az a kérdés, hogy milyen lesz vezetni? A gyártóként kicsinek számító Subaru termékeit a név mellett még mindig a vezetési élmény és a szimmetrikus összkerékhajtás adja el. A motorpalettáról még nem tudunk biztosat, de feltehetőleg az Impreza és a Forester 2,0 és 2,5 literes boxereit fogja kapni a Legacy is
Hátha ez unalmas akkor mit mondjak a Golfokról, passatokról….???? Nekem ez sokkal izgalmasabb!!!
Ez legalább már belül jól néz ki. Kaszni viszont lehetne ennél sokkal szebb.
Szépnek nem mondanám csúnyának sem,viszont az a szimmetrikus összkerékhajtás és a megbízhatóság nagyon vonzó benne.
igazad lehet … nem vagy mérnök 😀 az opel insignia is hasonló tengelytávval bír így képről ránézésre 😀 amúgy a képek miatt tűnhet úgy egy picit, elrontottnak deee szerintem élőben rendben lesz 😀 max szar helyről fotózta a fotós 😀 ha lenne oldalról kép kiderülne normálisan a tengelytáv
Ugyan nem vagyok mérnök de szerintem a tengelytávot elb…ták.De nagyon..