A világ legtökéletesebb minőségben termelő autógyárában készülnek az LC modellek
Ez már a második frissítése a Lexus LC-nek, de a formájához korábban sem nyúltak hozzá, ami jól mutatja, hogy mennyire időtálló vonalakkal rajzolták meg. A másfél évvel ezelőtti frissítéshez hasonlóan most is elsősorban a futóművet módosították. Optimalizálták a csavarrugók és a kanyarstabilizátorok feszességét, valamint áthangolták a lengéscsillapítók elektronikus szabályozását. Ezeknek a módosításoknak köszönhetően javult az úttartás, az autó lineárisabban követi a kormányparancsokat, illetve a jelentős oldalgyorsulással járó kanyarodás során is sokkal pontosabban irányítható lett. A számos menetdinamikai szabályozó rendszer vezérlését összehangoló Lexus Dynamic Handling funkció beállításait szintén frissítették: módosítottak a változó áttételű kormánymű és a dinamikus hátsókerék-kormányzás programozásán, szintén a pontosabb vezethetőség érdekében.
Elsősorban a futóművet vették kezelésbe
A mérnökök továbbfejlesztették a légtisztító klímaberendezést is. Az újonnan bevezetett Nanoe X rendszer a természetben is előforduló hidroxilgyököket állít elő, amelyek minden eddiginél hatékonyabban semlegesítik nem csak a levegőben található, de a beltéri felületeken, illetve az utasok ruháján megtapadt vírusokat és egyéb szennyező anyagokat is.
A légtisztító berendezést is optimalizálták
Kívül pedig az új színek jelentik a változást. A kupé és a kabrió színválasztékában egyaránt megjelent a „Sonic Iridium" névre keresztelt ezüst gyöngyház árnyalat, illetve az eddig csak a kabrióhoz rendelhető, illetve limitált szériákra korlátozott „Terrane Khaki” metálzöld fényezés kérhető a kupéhoz is. A kupéhoz rendelhető üvegtető ezentúl sötétített kivitelben készül; megjelent továbbá a kínálatban egy polírozott fekete kivitelű, 21 colos kovácsolt könnyűfém keréktárcsa, amelyhez akár narancssárga féknyergek is kérhetők. A legstílusosabb újdonság mindazonáltal a kabrió modellváltozat kék-fehér belső színvilága, amelyhez tengerkék vászontető társul.
A metálzöld fényezés most már a kupéhoz is elérhető
A megújult Lexus LC első példányai 2021 novemberétől érhetők el a japán piacon; nemzetközi bevezetésükről egyelőre nincsenek információk. Továbbá pletyka szinten mozog, hogy még az év vége előtt bemutatkozhat az LC F az új fejlesztésű, négyliteres, nyolchengeres turbómotorral. Ennek ereje állítólag 670 lóerő lesz, ami a piac legerősebb szériakivitelű nagy túraautójává tenné a Lexus LC-t.
Kék vászontető is választható a kabrióhoz