Acél haspáncél, reflektorok a hűtőmaszkon és a sznorkel: ezek határozzák meg a Mudmaster arcát, de a csörlő elrejthető
Az Isuzu brit márkaképviselete létrehozta a Mudmaster különkiadást, amelyre szinte az összes létező extrát felszerelték, ami a terepjárás során hasznos lehet. Eleve a V-Cross felszereltségi szintet vették alapul, ami szintén nem szűkölködik funkcionális kiegészítőkben, de ezen még bőven tudtak fejleszteni számos extrával.
Egyedi Mudmaster matricázás is jár a különkiadáshoz
Kívül azonnal látható, hogy nem egy mezei D-Maxról van szó, rögtön feltűnik például az ARB Safari cső, ami a tetővonal magasságából szívja be a levegőt a motortérbe, így nagyobb gázlómélységgel rendelkezik a pick-up. Ugyanettől a cégtől származnak a tetősínek, amire rengeteg felszerelés felrögzíthető. A COMEUP csörlőt szépen elrejtették egy felhajtható rendszámtábla mögé az autó elején, így nem rontja a D-Max esztétikus összképét (nem mintha ez fontos szempont lenne egy komoly terepjárónál). A PEDDERS off-road felfüggesztéseivel 4,5 cm-rel nő a hasmagasság, a Toyo terepgumijai pedig 20 colos, szürke Hurricane felnikre kerülnek, ami indokolttá tette a sárvédőszélesítéseket is. Számos védőpanelt is felszereltek a Mudmasterre, jutott ezekből a rakfelületre, az alvázra (itt acél lemezek találhatók), a motorháztetőre, a kilincsekre és az ülésekre egyaránt.
Ekkora mélységű víz sem okoz gondot a Mudmasternek
Nem spóroltak a lámpákon sem, a hűtőmaszkra és a tetőre is jutott extra reflektor a Lazer jóvoltából. Az extra oldalablak-légterelők a fénytől védenek, illetve esőben biztosítják a szellőzést. Az emelt fellépők fölött megvilágított küszöbök és strapabíró gumiszőnyegek fogadják a kalandvágyó utasokat. Végül, de nem utolsósorban vonóhorog is jár a Mudmasterhez teljeskörű elektronikus csatlakozással. Maga a különkiadás ugyan nem gyári Isuzu termék, de azért így is jut néhány Mudmaster matrica és a fehér Isuzu embléma az autóra.
A "sármester" természetes lelőhelyén