A Toyotával kötött partneri megállapodásnak köszönhetően született az Invecto is
Kár lenne tagadni a nyilvánvalót: a Suzuki Invicto valójában egy Toyota. A világ számos piacán vesz át szinte változtatás nélkül egymástól a két márka kész autókat, így ez már nem hat meglepetésként. A Suzuki a Toyota Innova Zenixet faragta a saját képére, igaz csak módjával. Kétségkívül a hűtőmaszk jelenti a leglényegesebb különbséget, értelemszerűen az embléma más, illetve az Invicto két krómcsíkot is kapott az Innovával ellentétben. Az első lámpákat is átrajzolták, hogy jobban illeszkedjenek az első lökhárítóhoz, minden más tekintetben tökéletesen egyforma a két autó, már ami a külsőt illeti.
Az első lökhárító jelenti a legnagyobb különbséget a Toyota Innovához képest
A 16 colos felniken természetesen már a Suzuki emblémája virít
Az utastérben sem kell túl sok újdonságot várni, csupán a színválasztékban tér el az Innovától. A kezelőszervek mögött egy hét colos kijelző pihen, a középkonzolból pedig kiemelkedik a 10,1 colos multimédiás képernyő. Ebben az árkategóriában ritkaságnak számít, de az Invicto alapból panoráma napfénytetőt kap, kétzónás klímát és 360 fokos kamerát a pontosabb manőverezhetőség érdekében. Ellenben a vezetéstámogató rendszerekkel nem pakolták tele a kisbuszt.
A műszerfal nincs túlbonyolítva, egyszerű és csak az van ott, amire feltétlenül szükség van
Kizárólag automata váltóval és félig analóg, félig digitális óracsoporttal készül az Invecto
Az ADAS rendszerek hiányoznak, ellenben a panoráma napfénytető alapfelszereltség
A Toyotához képest a legnagyobb változást a motorkínálat jelenti. Míg az Innova választható elektromos rásegítés nélkül is, addig az Invicto kizárólag full hibrid hajtáslánccal kérhető. A kétliteres, négyhengeres motor önmagában 150 lovat tud, míg a villany erőforrás 112 lóerővel bír, a kettő kombinált teljesítménye 183 lóerő, amit CVT sebességváltó juttat az első kerekek felé.
Sajnos mi nem kapunk belőle, ahogy az "eredeti" Toyotából sem
Sajnos itthon biztosan nem lesz kapható az Invicto, kizárólag Indiában forgalmazzák majd. Az ikertestvérhez hasonlóan a Toyota indiai üzemében gyártják majd, viszont olcsóbb lesz mint az Innova, nagyjából 10-11 millió forintnak megfelelő rúpia lehet majd az alapára.