Vinnéd a 8 üléses Suzukit tízmillió forintért?

Napfénytetővel és 183 lóerős hibrid rendszerrel bevállalnád a Suzuki Invictót?

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Akár nyolc üléses kivitel, full hibrid rendszer, kell ennél több egy Suzukiba? Mutatjuk, mi fán terem a márka frissen leleplezett kisbusza, amely a külleme alapján SUV-nak is elmenne.

Kár lenne tagadni a nyilvánvalót: a Suzuki Invicto valójában egy Toyota. A világ számos piacán vesz át szinte változtatás nélkül egymástól a két márka kész autókat, így ez már nem hat meglepetésként. A Suzuki a Toyota Innova Zenixet faragta a saját képére, igaz csak módjával. Kétségkívül a hűtőmaszk jelenti a leglényegesebb különbséget, értelemszerűen az embléma más, illetve az Invicto két krómcsíkot is kapott az Innovával ellentétben. Az első lámpákat is átrajzolták, hogy jobban illeszkedjenek az első lökhárítóhoz, minden más tekintetben tökéletesen egyforma a két autó, már ami a külsőt illeti.
Hirdetés
Az utastérben sem kell túl sok újdonságot várni, csupán a színválasztékban tér el az Innovától. A kezelőszervek mögött egy hét colos kijelző pihen, a középkonzolból pedig kiemelkedik a 10,1 colos multimédiás képernyő. Ebben az árkategóriában ritkaságnak számít, de az Invicto alapból panoráma napfénytetőt kap, kétzónás klímát és 360 fokos kamerát a pontosabb manőverezhetőség érdekében. Ellenben a vezetéstámogató rendszerekkel nem pakolták tele a kisbuszt. A Toyotához képest a legnagyobb változást a motorkínálat jelenti. Míg az Innova választható elektromos rásegítés nélkül is, addig az Invicto kizárólag full hibrid hajtáslánccal kérhető. A kétliteres, négyhengeres motor önmagában 150 lovat tud, míg a villany erőforrás 112 lóerővel bír, a kettő kombinált teljesítménye 183 lóerő, amit CVT sebességváltó juttat az első kerekek felé.
Hirdetés
Sajnos itthon biztosan nem lesz kapható az Invicto, kizárólag Indiában forgalmazzák majd. Az ikertestvérhez hasonlóan a Toyota indiai üzemében gyártják majd, viszont olcsóbb lesz mint az Innova, nagyjából 10-11 millió forintnak megfelelő rúpia lehet majd az alapára.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?