Az új felnik szúrhatnak szemet, egyéb változás nem történt a SEAT Mii külsején
A SEAT miniautójának neve keveseknek csenghet ismerősen, ám maga a típus nem ismeretlen itthon, leginkább Volkswagen up! néven találkozni vele az utakon, közösségi autóként is számos példány fut Budapest útjain. A trió 2011-ben jelent meg Skoda Citigo, SEAT Mii és Volkswagen up! néven, a spanyol modellt itthon nem forgalmazták, a cseh variáns néhány évig kapható volt, a legtöbb pedig a VW emblémás kisautóból fogyott hazánkban. Elektromos változat csak az up!-ból jelent meg 2013-ban, ám most a SEAT Mii és a Skoda Citigo e iV is beáll a kipufogó nélküli modellek sorába.
WLTP ciklus szerint 260 kilométer lesz a hatótáv, 83 lóerővel érkezik a SEAT első villanyautója
A spanyol márka első elektromos autójába 36,8 kWh kapacitású akkumulátor kerül, az ígért maximális hatótáv pedig 260 km lesz WLTP ciklus szerint mérve, ami felülmúlja a jelenleg futó VW e-up! hasonló értékét, ám a hírek szerint ősszel érkezik a frissítésen átesett e-up!, ami a SEAT Mii Electricben és a Skoda Citigo e iV-ben debütáló technikát kapja. A gyár ígérete szerint egyenáramú gyorstöltővel 80 százalékra egy óra alatt lehet majd felölteni a jövőre érkező apró SEAT-ot.
A csomagtartó marad 251 literes, úgy tűnik, hogy az idén 8 éves típus egy ideig még gyártásban marad
A Mii Electric teljesítménye 83 lóerő lesz, melyhez 212 Nm nyomaték fog társulni, álló helyzetből pedig 3,9 másodperc alatt fogja elérni az 50 km/h-át. A tölthető változat áráról még nincsenek hivatalos információk, de a SEAT szerint megfizethető elektromos autó lesz a SEAT Mii Electric, nem hivatalos források szerint kicsivel 5 millió forint felett lesz az induló ár, az viszont kérdéses, hogy hazánkba is eljut-e a spanyol márka mérföldkövének számító típus.