Hűtőmaszk nélkül tekint a jövőbe, valószínűleg az akkori tervezője nem gondolt az elektromos hajtásra (Forrás: motor1.com)
Nem kell lemondani az elektromos hajtás előnyeiről akkor sem, ha éppen 50 éves a szívünk választottja: a veteránautóknál is komoly kereslet kezd mutatkozni az alternatív hajtás iránt. További előny, hogy egy régi járgány felújítása is egyszerűbbé válik, ha nem kell a motorral, váltóval, a kipufogó- és az üzemanyag rendszerrel foglalkozni, illetve számos típusba ugyanaz a villanymotor és akkupakk kerülhet.
Az elektromos hajtástól nem lett ügyetlenebb terepen (Forrás: motor1.com)
A Zero Labs Automotive nevű cég az átalakított Ford Broncóval mutatkozott be a nagyközönségnek, melyből rögtön 150 átalakított példány készül. A régi terepjáró kívül-belül megújult, a feleslegessé vált hűtőrácsot befalazták, így a megjelenés igen futurisztikusra sikeredett, de alapjaiban maradt az eredeti külső. Ahogy kívül, úgy belül is finoman párosították össze a jelen kor igényeit a régi kinézettel. Az eredetinél finomabb anyagokba öltöztették a belsőt, maradt a minimalista kialakítás ízléses műszerekkel, a modernséget pedig érintőképernyő biztosítja.
A belsőre leginkább az igényesen puritán jelző illik, a kéziváltó elektromos autóban nem mindennapi látvány, de ilyet már hazai átépítésnél is láthattunk (Forrás: motor1.com)
A legnagyobb átalakítás a motorháztető alatt zajlott, a benzines egység helyére egy 365 lóerős villanymotor költözött, de akár 440 lóerőre is emelhető a teljesítmény a szoftver átprogramozásával. Hiába az elektromos hajtás, megmaradt az ötfokozatú kézi sebességváltó, melyre az off-road képességek megtartása miatt volt szükség. Az elektromos Bronco 300 kilométert tud csendben suhanni, de a kényszerpihenő sem lesz hosszú, ugyanis gyorstöltésre is van lehetőség. A gyártó árat nem adott meg, de lényegében mindegy mennyit kérnek érte, szinte biztos, hogy pillanatok el fogják kapkodni az összes villany-Broncót.
Az átalakítással sem kopott meg a stílusa (Forrás: motor1.com)