A McLaren addig marad a belsőégésű motoroknál, amíg az akkumulátorok túl nehezek
A szupersportautó gyártók egyre nagyobb számban rukkolnak elő hibrid, vagy éppen teljesen elektromos járművekkel, a McLaren azonban mindmáig kimaradt a buliból. Egy nemrég készült interjúban a márka vezérigazgatója, Michael Leiters elárulta, nem véletlenül. Szerinte az akkumulátorok egyelőre túl nehezek ahhoz, hogy egy valódi szupersportautót lehessen köréjük építeni, és nem is számít rá, hogy ez ebben az évtizedben megvalósíthatóvá válik.
A plug-in hibrid hajtás már szóba jöhet a McLaren háza táján
A McLaren ugyanakkor nem zárkózik el a villanyosított hajtásláncoktól sem, viszont egyelőre a plug-in hibrid megoldásban látják a jövőt. A jelenlegi autóipari trendektől persze a McLaren sem zárkózik el: korábban már bejelentették, hogy megépítik a saját SUV modelljüket, ez pedig továbbra is része a márka távlati céljainak - jelenleg 2028-as céldátummal.
A McLarennek jelenleg nem a villanyosítás a legnagyobb gondja, anyagi nehézségekkel küzd a vállalat