Rengeteg a troli Szegeden, de rendszeresen járnak a villamosok is, mégis akad még néhány a képen látható, öreg buszokból is, ezek helyett érkeznek az elektromos utódok
A közlemény szerint az 1,3 milliárd forintos beruházás keretében kéttengelyes, szóló, alacsony padlómagasságú, városi kivitelű, BYD K9UD típusú járművek érkeztek, amelyek Szeged valamennyi autóbusz-vonalán megfordulnak. A projekt a Zöld Busz Program közel 70 százalékos vissza nem térítendő támogatásával valósult meg - ismertetik a közleményben. A fejlesztéssel a 82 darabos helyi járműállomány átlagéletkora 8,6 évről 7,7 évre csökken. Az autóbuszok töltőberendezését a Volánbusz konzorciumi partnere, a Mobiliti Volánbusz Kft. építette ki a Volánbusz szegedi telephelyén. A közleményben ismertették: a MÁV-Volán-csoport jármű-fiatalítási programjának keretében - az eddig lezárt beszerzéseknek köszönhetően - 2018 óta 2327 új és újszerű autóbusz érkezett a Volánbuszhoz, és a társaság további 173 járműre rendelkezik aláírt beszerzési megállapodással. Hozzátették: a csoport fenntarthatósági célkitűzéseivel összhangban az autóbusz-állomány fiatalítása mellett fokozatosan annak zöldítésére is törekszik új, alternatív meghajtású, lokálisan alacsony vagy zéró károsanyag-kibocsátású járművek beszerzésével.
Forrás: MTI
Akár 300 km, tehát 200 km.
Egy járatpár legyen 50 km és 30 perc.
Vagyis ha hajnal 5-től este 23-ig használják(nák), az 18 óra hossza.
Tehát 2 órát dolgozik aztán 2 bruttó órát töltőn van,
optimális esetben 1 nap megcsinál 16 járatpárt és dolgozik 8 órahosszát.
Tehát majd háromszor!!! annyi kell belőle mint pl. egy gázosból.
Qrvára zöld.
Jól az járt aki eladta és aki megtömte a zsebét a városházán!