Karbonszálas külső elemek, acél karosszéria, elektromos hajtás
Sokak példaképe újabb őrületbe ugrik fejest, Ken Block rajthoz áll az elektromos ralikrosszban. Méghozzá egy teljesen új építésű Fiestával, amit a Stard épített a számára. A versenyautó a szabályoknak megfelelően az eredeti acél karosszériára épül, külső burkolatelemeit karbonszálas műanyagokra cserélik és a homologizációnak megfelelő bukócsővel, illetve biztonsági felszerelésekkel látják el. A ralikrossz világbajnokság részeként elstartoló Project E sorozatban csak és kizárólag elektromos hajtású versenyautók szerepelnek, Block új járgánya is ilyen.
Három motort kapott a Fiesta, valamint tengelyenként egy-egy kétirányú váltót. Összesen 613 lóerőre és 1002 Nm nyomatékra képes a hajtáslánc, az autó végsebessége pedig 240 km/h, melyre kevés szükség adódik egy ralikrossz versenyen. A kigyorsítások sokkal fontosabbak és több mint 1000 Nm-rel finoman szólva is fürgének ígérkezik. Ez az első alkalom, hogy Ken Block élesben fog versenyezni mások ellen elektromos autóval, így mind ő, mind pedig a csapat nagyon várja már a kezdést, ami augusztus 23-án lesz a svédországi Holjes-ben.
Ken Block most először áll rajthoz elektromos autóval, 613 lóerős és 1002 Nm nyomatékú az új Fiesta