A GLC Coupe tanulmányautó sem volt egyszerű, az új villany Mercedesek viszont teljesen más formatervet kapnak
Nem árt követni a divatot, ha egy nagy márka szeretne versenyben maradni a jövőben is, ezért a Mercedesnél is a villanyautókra koncentrálnak. Nem túl régi bejelentésük alapján tudható, hogy kimondottan elektromos hajtású modellekhez fejlesztenek új padlólemez-struktúrát, melyet EVA-nak hívnak. Komoly hatótávú villanyautókat szeretnének, ennek megfelelően jó nagy akkumulátort terveznek az új platformba, de azt ígérik, az egész nem fog többet nyomni 400 kilónál.
Szedán formára már megmutatták egyik ötletüket, valószínűleg az IAA tanulmányautó részleteivel fogunk találkozni a jövő Mercijein
Lesz szedán fazon, méretben a C- és az E-osztály között, de a Tesla nyomdokaiba lépve városi terepjárót is terveznek, és úgy tűnik, ez lesz az első, amelyik megjelenhet. Úgy hallani, a Párizsi Autószalonra már készülnek is egy tanulmányautóval ebben a témában, vadonatúj formatervvel, aminél a legfőbb szempont a lehető legkisebb légellenállás elérése volt, meg persze, hogy jól is mutasson. 2019 előtt nem valószínű, hogy megjelenik a sorozatgyártott modell, addig viszont népszerűsíteniük kell valahogy az új terveiket. Egyes források szerint még a Formula E sorozatba is beszállna a Mercedes ennek érdekében.