Villany nélkül is van új NSX
Hibridhajtás nélkül versenyez majd a Honda új sportkocsija
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem lesz olyan rossz a hibrid hajtású új NSX, igaz nem lesz soha szobor, mint a régi, de aki gyorsaságra vágyik, imádni fogja. Versenypályán viszont nincs helye a villanymotornak, dobták is, maradt a V6.
Mellőzi a hibridhajtást az Acura NSX GT3 versenyautó, a 3,5 literes duplaturbós blokk viszont maradt az eredeti
Szerencsére még fóliázás nélkül megmutatták, minden versenyautónak így kéne kinéznie. Elképesztően látványos a nyers karbonszálas karosszéria, főleg ekkora szárnnyal párosítva
[i]„igaz nem lesz soha szobor”[/i] ez mit jelent, leáll az alkatrész-ellátásés nem lehet üzemképesen tartani? Nem sok NSX-et látok a ‘scouton, de ennyire azért nem lehet rossz a helyzet :))))
Mivel a Hibred rendszer Torque Vectoringgal alapeleme, valami jó oka lehet hogy kivették.
Gyanítom ez az ok a GT3 szabályokban keresendő, amelyek vagy nem engedik vagy nem kedveznek a villanyhajtásnak.
Elnézve a részvevőket gyanús hogy nincs köztük híbrid, de ez éppúgy igaz az utcai autókra is…
Ezt az autót az amerikaiak félig-meddig szinte magukénak érezhetik – nem csoda, hiszen tulajdonképpen miattuk született meg 1986-ban az Acura márka is. Biztos nem lesz olyan szobor, mint a régi, de ez nem a Honda hibája, hanem a koré, amiben élünk – a fogyasztói társadalom megásta a sírját a legendáknak. Ez nem márkafüggő tényező, hanem egy általános jelenség.