Mindhárom karosszériaváltozatban frissül a 8-as sorozat, az M Competition modellek sem maradnak ki a sorból
Kint világító veséket és új felniket is kap a modernebb vonalak mellé
Nappal sokkal kevésbé lesz látványos a változás, azonnal felismerhető maradt a frissítés után is a nyolcas, ám éjjel minden megváltozik. Az enyhén átrajzolt frontrész ugyanis az „U”-profilú hűtőrács-lamellák közé megkapja a BMW „Iconic Glow” hangulatvilágítást is. A LED-es vesék mellé hangsúlyosabb légbeömlőket, vadabb - alapáron 19, felárárért 20 colos - felniket és különleges formájú tükröket is kap a mindenképp M dizájncsomagos, ráncfelvarrott 8-as sorozat. Az összképet az 50. évfordulóra tekintettel a klasszikus BMW Motorsport logók koronázzák meg.
A beltérben az infotainment rendszer képernyője a leglátványosabb változás, 12,3 colosra nő
Minden modell megtartja a saját értékeit, az M Competition továbbra is versenyautósan vad, a Gran Coupé pedig innentől is tágas és kényelmes marad
Bent alig változik valami, az alapfelszereltségként bőrözött BMW M sportkormányt, M dizájnt, multifunkciós, teljesen elektromos üléseket és BMW Live Cockpit Professional műszerfalat kínáló beltérben a legszembetűnőbb újdonság a nagyobb érintőkijelző középen, ami immár 12,3 colos a korábbi 10,25 helyett. Az M8 Competition esetében is nő a képernyő, az alapfelszereltség pedig szélvédőre vetített kijelzővel, Harman Kardon surround hifivel, Driving Assistant csomaggal és parkolóasszisztenssel bővül. Extraként világító M8 logós M Carbon kagylóülésekkel sportosíthatjuk tovább a kabint, ráadásul ekkor is megmarad az elektromos állítás és az ülésfűtés.
Az M Competition modellek is új, frissebb vonásokat kapnak
És ha már az M8-ról is szó esett, olyan már lényegében nem is lesz, csak a Competition változata, amelyben a magas fordulattartományokra optimalizált, 4,4 literes, 625 lóerős V8-as, M TwinPower Turbo benzinmotor Drivelogic technológiás nyolcfokozatú M Steptronic automataváltóval, aktív M difivel és M xDrive intelligens összkerékhajtással karöltve dolgozik majd. A friss M8 Competition Coupé és Gran Coupé így 3,2 másodperc alatt, az M8 Competition Cabrio pedig 3,3 másodperc alatt éri el állórajtból a 100 km/órás tempót.
Hátul enyhébbek a módosítások, innen nehezebb megmondani, hogy frissítették
Ha igazán exkluzív vásárlóként jobban megkülönböztetnéd a frissített modelledet a régiektől, arra is kínálnak megoldást a bajorok, a Skyscraper Grey metál, a San Remo Green metál, az M Portimao Blue metál és a BMW Individual Frozen Tanzanite Blue metál fényezések ugyanis csak a facelift utáni modellekhez kérhetők. Ha még ez sem elég, akkor ott a limitált különkiadás, ami a The 8 X Jeff Koons fantázianevet kapta. A 850i xDrive Gran Coupe alapjaira épülő különleges verziót február 17-én mutatják be, különleges fényezést és a legjobb minőségű bőrökkel készült egyedi belteret ígértek.
Márciustól már a frissített nyolcasokat forgalmazza a BMW